Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mozilla brengt Firefox voor iPhone en iPad dit voorjaar uit

Pagina: 1
Acties:

• MediQ
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 01-07 10:29
Over dit nieuwsitem:

1. Misschien is het netter om in de titel iPhone en iPad in enkelvoud te doen (staat nu meervoud).

2. Zoals ik in de comments ook heb genoemd:
Met wat Googlen kom ik op deze schijnbaar officiële GitHub pagina van Firefox for iOS waar actief aan gewerkt wordt. Daar staat wel een link naar deze concept designs voor de interface: https://mozilla.invisiona...ntainScrollPosition=false
Klik rechtsonder op het vierkante icoontje met blokjes voor alle concepten.

Op GitHub staat wel dat het allemaal nog in concept is:
This is a work in progress on some early ideas. Don't get too attached to this code. Tomorrow everything will be different. Likewise, the design and UX is still in flux. Don't get attached to them. They will change tomorrow!
Misschien is het nog wel aardig om een van deze conceptplaatjes bij het artikel zetten, ipv de screenshot van Firefox Home. Bijvoorbeeld deze:

[Voor 21% gewijzigd door MediQ op 17-04-2015 10:59]

• arnoudwokke
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 25-09 15:23

arnoudwokke

Redacteur
Dank, ik heb het toegevoegd!

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True