Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Beste Tweakers,

Ik heb een hele lange tijd een leuke hybride, helaas heb ik na gisteren een boel Windows updates te hebben geïnstalleerd niet meer de mogelijkheid te hebben om gebruik te maken van FN combinaties.

Ik heb van alles geprobeerd (behalve mijn hybride te herstellen, ik heb een boel programma's) maar niks blijkt te helpen. Wat wel raar is, is dat ik wel de volume FN combinatie kan gebruiken. Ook werkt f8 = FN, dit brengt iets van beeldscherm wisselen naar boven.

Ik heb ook DuckDuckGo gebruikt, helaas kwam ik daar alleen merkspecifieke sites tegen met topics uit 2013 zoals deze: http://community.acer.com...y-not-working/td-p/145107.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want dit is toch best wel frustrerend.

Groet,

Lorenzo

Edit: Zojuist toch besloten mijn pc te herstellen, alle geistaleerde programma's weg en nog steeds werken de combinaties niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Zipperman op 16-04-2015 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 10:47
Heb je de ATKACPI driver and hotkey-related utilities al eens opnieuw geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Basement schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:40:
Heb je de ATKACPI driver and hotkey-related utilities al eens opnieuw geinstalleerd?
Neen, maar er worden nu nog steeds een aantal updates geïnstalleerd, zal over een half uurtje proberen te doen wat u zegt, in ieder geval hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 10:47
Je kunt deze gewoon vinden op de asus site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Updates waren sneller klaar dan verwacht, drivers opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer perfect, halleluja!
Hartstikke bedankt @Basement!!

Topic mag dicht!

[ Voor 6% gewijzigd door Zipperman op 16-04-2015 21:46 ]