Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rubenf
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-11 20:35
Hallo mede tweakers na 2 jaar hebben van mijn galaxy s4 vind ik het tijd om iets nieuws te nemen. Ik vraag hier om jullie advies.

Ik zoek
Vlaggenschip android device

Wat is je budget
Onbeperkt

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat je kunt verwachten van een vlaggenschip android

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung touchwiz begint mij te vervelen. Ik denk aan: S6,Nexus 6,Huawei ascend p8

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik het beste kan kiezen. Ik denk dat ik een nexus 6 neem voor opslag en updates

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT :)
Aangezien we je vraag vaker krijgen, is er een compleet subform aan gewijd. Alleen heet dat niet Consumentenelectronica Aankoopadvies, maar Mobile Aankoopadviesforum

Maar voor je daar post, lees even De regels voor dit forum (mobiel aankoopadvies) door. Dan snap je ook dat je zelf net even wat meer zult moeten doen dan je nu doet :)

Simpelweg: "wat is het beste" dekt de lading van je vraag niet namelijk ;)
En als jij nu al voor jezelf bepaald hebt dat je eigenlijk gewoon bevestiging wilt dat een Nexus 6 voor jou de beste keuze is, tsja, wat verwacht je dan nog meer van ons dan een simpel "ja"? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door The Eagle op 16-04-2015 20:41 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Mogen de mods aldaar beslissen of het topic open blijft.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-11 10:22

The Wizard

Moderator Mobile
Probeer meer info te verstrekken wat je precies wil, hoeveel geheugen, waarvoor je hem gebruikt, etc.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Gezien dat de Samsung schil je begint te vervelen zou ik even naar HTC kijken met de M9 als vlaggeschip toestel van dat merk. Ga je voor Samsung is de S6 Edge echt wel het meest blits.
Sony Z4 zal binnenkort ook wel komen, tot die tijd kijk naar de Z3 om een idee te krijgen.

Nexus 6 is wel 6 inch in formaat, is dat van belang?

Zoek je echt iets bijzonders, kijk dan eens naar de Lumigon: https://lumigon.com/

Verwijderd

De S6 en Nexus 6 mogen dan de top modellen zijn, maar ze missen allebei een micro SD kaart slot. Aangezien je voor opslag wilt gaan kan dat een probleem worden. De Nexus gaat maar tot 64gb, de S6 tot 128gb maar die is uiteraard wel een stuk duurder.

De HTC One M9 heeft wel een micro SD slot, maar is niet echt een vlaggenschip. De 810 presteert niet denderend en word met de laatste update terug geklokt om oververhitting te voorkomen, terwijl de S6 en S6 Edge wel het onderste uit de kan kunnen halen. Bovendien heeft deze slechts een 1080p scherm.

Mocht je de M9 toch overwegen kan je ook eens naar de vorige top modellen kijken zoals de LG G3 en Note 4. Hebben allebij nog wel support voor nieuwe android versies en komen erg dik in de buurt van de terug geklokte M9 qua benchmarks.
swhnld schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 23:41:
Zoek je echt iets bijzonders, kijk dan eens naar de Lumigon: https://lumigon.com/
Hij wilt een vlaggenschip, en jij komt met een smartphone aanzetten met een 720p 4,3inch scherm met android 4.4? Lijkt me niet bij zijn vraag passen.

• tweakerrobin
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:18
een vlaggenschip telefoon is voor ieder anders. De meest bekende is wel de Onplus one. Je geeft aan dat het budget onbeperkt is daarmee zou de Oneplus afvallen als vlaggenschip, aangezien deze juist op prestaties tegenover prijs heel goed scoord.

Als ik er van uitga dat je budget onbeperkt is dan zou je eens kunnen kijken naar deze bijzondere telefoons:

- Gresso Regal Black Edition ( erg mooie telefoon)
- Samsung W2015

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Dus als je budget onbeperkt is, valt een relatief goedkope telefoon af?
Rare redenatie.

En dan kom je met telefoons van duizenden euro's die helemaal niks met de zoektocht van de topicopener te maken hebben... :/

[ Voor 42% gewijzigd door Momus op 18-04-2015 18:51 ]

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een erg brede vraag. Een "vlaggenschip" phone kan nooit een doel op zich zijn, maar kan het gevolg zijn van wat jij er mee wil. Misschien kun je met een telefoon van 150 euro ook wel doen wat je wil.

Dat "TocuhWiz" je gaat "vervelen" vind ik ook een vreemd argument.

Overweeg eens de Moto X, het vlaggenschip van Motorola.
Pagina: 1