vreemde afreken methodes 4launch via koppeling post NL

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0zzy67
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik wilde een kingston SSD bestellen bij 4launch samen met een mount van 7,90... Bestelde eerst de SSD alleen en bij het afreken proces geen orderkosten wat is gekoppeld met post NL. Toen dacht ik eraan dat ik ook nog een 3,5 naar 2,5 mount nodig had dus die nog erbij opgezet.....kreeg ik ineens 7 euro orderkosten.

Nu komt het vreemde bestel ik alleen de SSD mount zonder SSD dan betaal ik maar 2 euro orderkosten, en daarna los de kingston SSD gratis verzenden geen kosten. Het is maar goed dat ik kien ben op dat soort zaken want alle bedrijven die gekoppeld zijn in het order process met post NL kunnen de zelfde extra kosten met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermoedelijk hebben ze in het systeem voor ieder artikel een gewicht (en afmeting) staan. Komt het opgeteld boven een bepaald gewicht (of grootte), dan wordt het een ander pakket of prijs bij PostNL, en die berekenen ze door.

Van de ene kant goed, omdat ze dan de prijzen voor verzending vrij laag (optimaal) kunnen houden, maar van de andere kant erg ondoorzichtig voor de ooplettende koper. Soms is het ook bij de post goedkoper om dingen los te sturen, maar dan wordt het systeem helemaal niet meer te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie hierboven. Echter, dit heeft weinig algemene discussiewaarde, behalve dat je altijd je order moet nakijken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.