Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt een systeem voor mijn jongste zoon, die inmiddels al behoorlijk wat geld bij elkaar heeft gelopen met zijn krantenwijk.
Hij wil er lekker op gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. €1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft de afgelopen maanden al de volgende dingen gekocht:
- Razer Deathadder Chroma muis
- Cooler Master CM Storm QuickFire XT toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet speciaal, maar een witte kast lijkt wel leuk.
Ga je overklokken?
Nee
Bestellen
ik heb deze spullen allemaal opgeslagen als wenslijst.
Als ik nu bij 1 winkel 9 onderdelen wil bestellen, moet ik dan op de site van de webwinkel alles 1 voor 1 invoeren, of is er een mogelijkheid om al die spullen in 1x bij de btreffende winkel te bestellen?
Een paar maand geleden heb ik met behulp van DAA een game-systeem voor mijn oudste zoon geconfigureerd. Ik kies bij dit systeem voor mijn jongste zoon voor dezelfde videokaart en moederbord, zodat ik zonder veel gedoe dezelfde basis-image kan gebruiken
Dus dat wil ik eigenlijk wel behouden, dat scheelt weer wat werk!
Ik heb ook nog een vraag over over Win7. Ik lees verschillende ervaringen over TresBizz.(deze shop wordt automatisch geselecteerd omdat hij de goedkoopste is)
Ik twijfel of ik daar Win7 moet aanschaffen. Ik heb het voor mijn oudste zoon een paar maanden geleden ook in een andere shop gehaald, omdat ik er geen lekker gevoel bij heb.
Maar het scheelt wel € 25.
Ervaringen hier mee?
Het systeem komt grotendeels overeen met het systeem van een paar maand terug voor mijn oudste zoon, maar ik wil het toch even hier plaatsen, om te kijken of ik geen domme fout heb gemaakt of iets over het hoofd zie.
Het wordt een systeem voor mijn jongste zoon, die inmiddels al behoorlijk wat geld bij elkaar heeft gelopen met zijn krantenwijk.
Hij wil er lekker op gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. €1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft de afgelopen maanden al de volgende dingen gekocht:
- Razer Deathadder Chroma muis
- Cooler Master CM Storm QuickFire XT toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet speciaal, maar een witte kast lijkt wel leuk.
Ga je overklokken?
Nee
Bestellen
ik heb deze spullen allemaal opgeslagen als wenslijst.
Als ik nu bij 1 winkel 9 onderdelen wil bestellen, moet ik dan op de site van de webwinkel alles 1 voor 1 invoeren, of is er een mogelijkheid om al die spullen in 1x bij de btreffende winkel te bestellen?
Een paar maand geleden heb ik met behulp van DAA een game-systeem voor mijn oudste zoon geconfigureerd. Ik kies bij dit systeem voor mijn jongste zoon voor dezelfde videokaart en moederbord, zodat ik zonder veel gedoe dezelfde basis-image kan gebruiken
Dus dat wil ik eigenlijk wel behouden, dat scheelt weer wat werk!
Ik heb ook nog een vraag over over Win7. Ik lees verschillende ervaringen over TresBizz.(deze shop wordt automatisch geselecteerd omdat hij de goedkoopste is)
Ik twijfel of ik daar Win7 moet aanschaffen. Ik heb het voor mijn oudste zoon een paar maanden geleden ook in een andere shop gehaald, omdat ik er geen lekker gevoel bij heb.
Maar het scheelt wel € 25.
Ervaringen hier mee?
Het systeem komt grotendeels overeen met het systeem van een paar maand terug voor mijn oudste zoon, maar ik wil het toch even hier plaatsen, om te kijken of ik geen domme fout heb gemaakt of iets over het hoofd zie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | ASRock B85 Pro4 | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | BitFenix Neos Wit/Wit | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 168,90 | € 168,90 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 70,18 | € 70,18 |
| 1 | Logitech Z323 | € 38,90 | € 38,90 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 3 | Noctua NF-S12A PWM, 120mm | € 18,95 | € 56,85 |
| 1 | Razer Sphex | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 943,22 | |
[ Voor 8% gewijzigd door sssensss op 21-04-2015 18:15 ]