Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DirectX 12

Pagina: 1
Acties:
  • 379 views

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-11 20:28
Beste Tweakers,

Ik vraag me al een tijdje iets af rond om DirectX 12 waar ik zelf geen duidelijk antwoord over kan vinden.

Er wordt veel gezegd/gesuggereerd over DX12:
Betere performance en snellere aansturing bied bij games.
Dat sli setups beter/sneller werken en zelfs al het werkgeheugen van alle kaarten kunnen gebruiken waardoor alles efficiënter werkt.
Zelf zou het mogelijk zijn een AMD/NVIDIA sli setup te maken?

Meerdere huidige grafische kaarten zouden met dx12 om kunnen gaan maar het enige waar ik geen tot weinig info over kan vinden is... Zou de release van DX12 een performance boost geven bij games die nu al in omloop zijn zoals bv: AC Unity, Dragon age Inquesition en GTA 5?
Of moeten deze games een update gaan krijgen (indien mogelijk?) om met de DX12 voordelen om te gaan?

Hopelijk is er iemand die er zelf meer verstand van heb dan mij om iets meer duidelijkheid te geven ondanks dat Microsoft nog erg geheimzinnig is.

Alvast bedankt! Gr Mike

• bmmtj
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-11 14:54
Dit is een vraag waar ik zelf tot nu toe ook nog geen antwoord op heb kunnen vinden, ik zie dat dit topic al enige tijd geleden gepost is. Maar wat zou het fijn zijn als iemand daar een antwoord op zou kunnen geven! _/-\o_

Verwijderd

Hijack, maar wellicht beter dan een nieuwe thread te maken.

Wanneer denken jullie dat we DirectX 12 regelmatig gaan zien?

Thanks in advance!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:59:
Hijack, maar wellicht beter dan een nieuwe thread te maken.
Hijacken is nooit beter dan...
Wanneer denken jullie dat we DirectX 12 regelmatig gaan zien?

Thanks in advance!
Maar als dit je hele topicstart zou zijn dan gaat hij net zo goed dicht:
Het algemeen beleid #quickstart

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.