Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Galaxy S3 : Home button mappen --> Foto maken

Pagina: 1
Acties:

• majic
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 16-09 06:50
Hi,

Ik ben een enthousiaste freediver die graag die hobby met z'n werk wil combineren - fotografie. Ik heb op dit moment even geen betrouwbare beschikking tot een onderwaterbehuizing voor m'n camera, dus daarom dat ik het mijn telefoon doe. Die is klein, kan altijd mee en als er iets mis gaat (lekken) is t' niet zo'n ramp.

Ik heb op dit moment een Galaxy S3 met een ipega waterdichte behuizing, met een 'spyware' camera app die om de X seconden automatisch een foto maakt. Niet ideaal, maar wel bruikbaar en geeft soms onvoorspelbare, leuke resultaten. Toch een hoop mooie beelden gemist, en ik zou dus graag naar een oplossing zoeken om meer controle te krijgen over het 'wanneer' (even los er van dat elke keer 200-300 fotos doorspitten ook niet al te handig is :D).

Wat ik graag zou willen is de enige button waar ik toegang tot heb (de home button, want die zit achter een siliconen folie - de rest van de telefoon is een hardcase zonder knoppen) mappen aan het nemen van een foto. De foto app maakt me niet zoveel uit. Ik heb CameraZoomFX pro, dus ik kan op zich aan alle knoppen behálve de home/power button tasks toekennen.

Weet iemand of er dmv rooten/andere rom oid iets mogelijk is? Ik heb regelmatig gegoogled maar kom niets concreets tegen :(

http://www.instagram.com/suahuatica

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True