De topics voor de BBG-systemen worden altijd in CSL besproken. De topics in DAA zijn vragen van gebruikers die een systeem willen bouwen, niet de besprekingen van de BBG-systemen.
CSL?willemdemoor schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:38:
De topics voor de BBG-systemen worden altijd in CSL besproken. De topics in DAA zijn vragen van gebruikers die een systeem willen bouwen, niet de besprekingen van de BBG-systemen.
Het leek mij goed idee, omdat mede-Tweakers meer videoeditor/livestream pc willen kopen om nog een build bij te doen bij BBG
Ik begrijp Dutchredgaming.
Er komen veel, heel veel gaming build adviezen voor op DAA. Er komen echter steeds meer foto -en videobewerkingsystemen vragen voor. Het kan dus inderdaad leuk/handig zijn als daar ook een bbg voor komt, desnoods een special.
Er komen veel, heel veel gaming build adviezen voor op DAA. Er komen echter steeds meer foto -en videobewerkingsystemen vragen voor. Het kan dus inderdaad leuk/handig zijn als daar ook een bbg voor komt, desnoods een special.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Helemaal met je eens!pwillemske schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:27:
Ik begrijp Dutchredgaming.
Je bedoelt dat je als special in de BBG een foto/video-editingsysteem wilt, of afgeleid daarvan een videostreaming-pc?
We hebben weleens workstations als special gehad die in ieder geval ingericht waren voor videobewerking. Uiteraard kunnen we zo'n systeem weer eens in de BBG opnemen
De volgende BBG komt over 12 dagen, ik twijfel of dat lang genoeg is om uitgebreid een veelzijdig workstation samen te stellen...
We hebben weleens workstations als special gehad die in ieder geval ingericht waren voor videobewerking. Uiteraard kunnen we zo'n systeem weer eens in de BBG opnemen
De volgende BBG komt over 12 dagen, ik twijfel of dat lang genoeg is om uitgebreid een veelzijdig workstation samen te stellen...
Dat is inderdaad erg kort voor een compleet systeem. Het is inderdaad beter om het bij de volgende BBG te doenwillemdemoor schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:00:
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ja een special voor de mensen die graag foto- of/en videobewerken en voor de mensen die (ook) willen livestreamen.willemdemoor schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:00:
Je bedoelt dat je als special in de BBG een foto/video-editingsysteem wilt, of afgeleid daarvan een videostreaming-pc?
In juli (want te kort dag voor de mei-BBG) doen we de workstation voor foto- en videobewerking, en we kijken ff wat voor livestreaming eventueel extra nodig is.
Pagina: 1