Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Desktop-BBG met ook Video/Foto editing build?

Pagina: 1
Acties:

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-11 15:54
Geachte Redactie,

Is zie bij de Desktop-BBG van de afgelopen maanden wel Basic en gaming builds, maar er komen ook video-, foto- en livestreamsbuild op de DAA. Is het handiger net als de (basis/mainstream) Gaming builts in de Desktop-BBG worden verwerkt?
Het is maar een idee :X

Review QNAP TS-230 NAS

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
De topics voor de BBG-systemen worden altijd in CSL besproken. De topics in DAA zijn vragen van gebruikers die een systeem willen bouwen, niet de besprekingen van de BBG-systemen.

• Dutchredgaming
willemdemoor schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:38:
De topics voor de BBG-systemen worden altijd in CSL besproken. De topics in DAA zijn vragen van gebruikers die een systeem willen bouwen, niet de besprekingen van de BBG-systemen.
CSL?

Het leek mij goed idee, omdat mede-Tweakers meer videoeditor/livestream pc willen kopen om nog een build bij te doen bij BBG

Review QNAP TS-230 NAS

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik begrijp Dutchredgaming.
Er komen veel, heel veel gaming build adviezen voor op DAA. Er komen echter steeds meer foto -en videobewerkingsystemen vragen voor. Het kan dus inderdaad leuk/handig zijn als daar ook een bbg voor komt, desnoods een special.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Dutchredgaming
pwillemske schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 22:27:
Ik begrijp Dutchredgaming.
Er komen veel, heel veel gaming build adviezen voor op DAA. Er komen echter steeds meer foto -en videobewerkingsystemen vragen voor. Het kan dus inderdaad leuk/handig zijn als daar ook een bbg voor komt, desnoods een special.
Helemaal met je eens!

Review QNAP TS-230 NAS

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Je bedoelt dat je als special in de BBG een foto/video-editingsysteem wilt, of afgeleid daarvan een videostreaming-pc?
We hebben weleens workstations als special gehad die in ieder geval ingericht waren voor videobewerking. Uiteraard kunnen we zo'n systeem weer eens in de BBG opnemen :)
De volgende BBG komt over 12 dagen, ik twijfel of dat lang genoeg is om uitgebreid een veelzijdig workstation samen te stellen...

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
willemdemoor schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:00:

De volgende BBG komt over 12 dagen, ik twijfel of dat lang genoeg is om uitgebreid een veelzijdig workstation samen te stellen...
Dat is inderdaad erg kort voor een compleet systeem. Het is inderdaad beter om het bij de volgende BBG te doen :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Dutchredgaming
willemdemoor schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:00:
Je bedoelt dat je als special in de BBG een foto/video-editingsysteem wilt, of afgeleid daarvan een videostreaming-pc?
We hebben weleens workstations als special gehad die in ieder geval ingericht waren voor videobewerking. Uiteraard kunnen we zo'n systeem weer eens in de BBG opnemen :)
Ja een special voor de mensen die graag foto- of/en videobewerken en voor de mensen die (ook) willen livestreamen.

Review QNAP TS-230 NAS

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
In juli (want te kort dag voor de mei-BBG) doen we de workstation voor foto- en videobewerking, en we kijken ff wat voor livestreaming eventueel extra nodig is.
Pagina: 1