Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop/Ultrabook voor zakelijke en licht gamen - Max 1100

Pagina: 1
Acties:

• Sapateiro
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11-06-2015
Ter vervanging van mijn oude laptop ben ik op zoek naar een nieuw exemplaar voor werk en licht gamen. Ben een beetje de weg kwijt wat momenteel goed en gangbaar is en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Mailen, documentatie opstellen, films en series, League of Legends, lichte Steam games. Guild wars 2 of FF14 draaien is leuk maar geen vereiste.

Wat is je budget?
1000,-, mocht de perfecte ultrabook 1100 kosten is dat ook prima, maar liever 1000.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, wordt ook gebruikt als zakelijke laptop en gaat dus altijd mee. Voorkeur gaat uit naar een ultrabook

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een goed scherm en behuizing zijn erg belangrijk. Ook een SSD en een licht gewicht zijn grote plussen. Batterijduur van 6 uur.

Bedankt voor de hulp!

• NippleWarrior
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22-09 22:22
Heb je al gekeken naar de HP Spectre x360?
Ik heb hem zelf net in bezit en hij bevalt mij zeker prima. Ik heb vrijwel dezelfde gebruikswijze als jij en heb tot nu toe ook nog geen problemen ondervonden.

PSN: iManchuu | Guardian

• Sapateiro
Ziet er goed uit! Komt de batterij ook echt in de buurt van 12 uur? Hoe is het beeld en gaat het gamen ook goed?

• NippleWarrior
Batterij in de praktijk komt voor mij uit rond de 10 uur. Ik heb nog niet veel tijd gehad om te gamen, maar de Steam game L4D2 heb ik wel eventjes kunnen testen en het liep allemaal soepel!

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15:55
Ik heb zelf laatst voor 1160 een macbook pro 13 inch gekocht. Ook ik had jouw budget. Ik heb er tot de dag van vandaag zeker geen spijt van. Heerlijk werken. (neem dan wel de 2014 mbp versie, stuk milder geprijsd..)

Ook kan je er overigens prima league of legends spelen. Ik speel er tevens WoW op :)

[Voor 16% gewijzigd door WouterL op 17-04-2015 14:14]

• Sapateiro
Dank voor de reacties! Ik blijf wel bij windows gezien mn steam aardig wat games heeft verzameld. Zat ook nog te kijken naar de xps 13, maar denk dat ik daar vanaf zie.

• NippleWarrior
Let er wel op dat als je binnen je budget wilt blijven, je de 128GB versie moet nemen. Als dit niet genoeg is, zal je de 512GB versie moeten nemen die een stuk duurder is. Deze is €1499.

• Sapateiro
128 moet voldoende zijn. Had liever 256 gehad, maar die is volgens mij alleen in de us te krijgen

• NippleWarrior
256 versie is inderdaad niet verkrijgbaar in Nederland. Mocht je later niet genoeg hebben aan die 128, kan je de SSD vervangen door een andere M.2 SSD.

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True