Ter vervanging van mijn oude laptop ben ik op zoek naar een nieuw exemplaar voor werk en licht gamen. Ben een beetje de weg kwijt wat momenteel goed en gangbaar is en hoop dat jullie me kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Mailen, documentatie opstellen, films en series, League of Legends, lichte Steam games. Guild wars 2 of FF14 draaien is leuk maar geen vereiste.
Wat is je budget?
1000,-, mocht de perfecte ultrabook 1100 kosten is dat ook prima, maar liever 1000.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, wordt ook gebruikt als zakelijke laptop en gaat dus altijd mee. Voorkeur gaat uit naar een ultrabook
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een goed scherm en behuizing zijn erg belangrijk. Ook een SSD en een licht gewicht zijn grote plussen. Batterijduur van 6 uur.
Bedankt voor de hulp!
Wat ga je met je laptop doen?
Mailen, documentatie opstellen, films en series, League of Legends, lichte Steam games. Guild wars 2 of FF14 draaien is leuk maar geen vereiste.
Wat is je budget?
1000,-, mocht de perfecte ultrabook 1100 kosten is dat ook prima, maar liever 1000.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, wordt ook gebruikt als zakelijke laptop en gaat dus altijd mee. Voorkeur gaat uit naar een ultrabook
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Een goed scherm en behuizing zijn erg belangrijk. Ook een SSD en een licht gewicht zijn grote plussen. Batterijduur van 6 uur.
Bedankt voor de hulp!