Mijn cpu wordt erg heet soms 90 graden in cities skyline op 5k resolutie, ook in bf3 komt de temp boven de 80+ uit op 3200x1800 resolutie. Ik zou dit willen verminderen naar circa 70 graden. En ik denk dat mijn airflow het grote probleem is. Ik zoek dus voor advies voor een betere opstelling aangezien er weinig op lucht anders veranderd nog kan worden.
Een ander probleem dat ik heb is dat mijn cpu koeler noctua d14 totaal niet warm aanvoelt, de koeler op mijn gpu kaart echter voelt bloedheet aan. hoort dit zo?
De mobo koeler (passief) zoals op het schema te zien is, is overigens wel bloedheet en niet aan te raken.
Dit is hoe de PC eruit ziet van binnen + een schema die het wat duidelijker aangeeft.
Schema voor beter overzicht:

Hoe het er in het echt uit ziet:

Een ander probleem dat ik heb is dat mijn cpu koeler noctua d14 totaal niet warm aanvoelt, de koeler op mijn gpu kaart echter voelt bloedheet aan. hoort dit zo?
De mobo koeler (passief) zoals op het schema te zien is, is overigens wel bloedheet en niet aan te raken.
Dit is hoe de PC eruit ziet van binnen + een schema die het wat duidelijker aangeeft.
Schema voor beter overzicht:

Hoe het er in het echt uit ziet: