Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

FM transmitter / carkit vraag

Pagina: 1
Acties:

• TheRaven123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 25-11-2019
Ik heb een belkin bluetooth carkit gekocht. (http://www.carkitcenter.n...ast-auto-handsfree.html).

Ik vraag mij af of ik de stekker uit de sigarettenaanstekeraansluiting moet trekken als ik de auto niet gebruik (dus gewoon thuis kom).
Dit ivm het stroomverbruik, trekt dit apparaat mijn accu leeg of is dit te verwaarlozen?

Ik kan het nergens vinden en de klantenservice geeft geen duidelijk antwoord.

Thx!

• Meulugar
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21-09 17:51

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

TheRaven123 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:48:
Ik heb een belkin bluetooth carkit gekocht. (http://www.carkitcenter.n...ast-auto-handsfree.html).

Ik vraag mij af of ik de stekker uit de sigarettenaanstekeraansluiting moet trekken als ik de auto niet gebruik (dus gewoon thuis kom).
Dit ivm het stroomverbruik, trekt dit apparaat mijn accu leeg of is dit te verwaarlozen?

Thx!
ik laat altijd de oplader in de socket zitten. bij mijn ford loopt deze ook door als het contact uit staat. Mijn punto gooit het stroom eraf als de auto niet op contact staat. Is te verwaarlozen als je iedere dag rijd.

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:49

-tom-562

Oliesjeik

TheRaven123 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:48:

Thx!
Dat ligt er aan, is die 12V aansluiting geschakeld of niet? Als die niet geschakeld is, zou ik 'm er lekker uit halen. Just in case

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• TheRaven123
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 25-11-2019
Als de belkin in gebruik is is deze blauw gekleurd, en na 6 minuten niet gebruikt gaat deze in standby (oranje).

Hij blijft dus wel van stroom voorzien maar er zit wel een standby mode op.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True