Ik heb een vraag maar kan niet echt het antwoord geven, ik op dit moment heb ik een Nederlands rijbewijs maar woon niet in Nederland meer, mijn auto staat op naam van familie.
Nu rij ik regelmatig in deze auto, of dit nou in Nederland is of het land waar ik woon (binnen EU), mijn rijbewijs verloopt in Januari en ik kan hem voor die tijd omzetten naar een buitenlands rijbewijs.
Mijn vraag is dan ook, mag ik met een buitenlands rijbewijs rijden in een Nederlandse auto als ik een Nederlands passport heb?
Nu heb ik al zitten zoeken maar ik kan niet echt een goed antwoord vinden op mijn vraag.
Nog even kort samengevat
- Momenteel Nederlands rijbewijs en Nederlandse auto
- Voor januari 2016 om zetten naar een Buitenlands rijbewijs
- In dezelfde auto blijven rijden met het buitenlandse rijbewijs
Mag dit?
Nu rij ik regelmatig in deze auto, of dit nou in Nederland is of het land waar ik woon (binnen EU), mijn rijbewijs verloopt in Januari en ik kan hem voor die tijd omzetten naar een buitenlands rijbewijs.
Mijn vraag is dan ook, mag ik met een buitenlands rijbewijs rijden in een Nederlandse auto als ik een Nederlands passport heb?
Nu heb ik al zitten zoeken maar ik kan niet echt een goed antwoord vinden op mijn vraag.
Nog even kort samengevat
- Momenteel Nederlands rijbewijs en Nederlandse auto
- Voor januari 2016 om zetten naar een Buitenlands rijbewijs
- In dezelfde auto blijven rijden met het buitenlandse rijbewijs
Mag dit?