Welke sim-only abo is het beste voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 349 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archive23
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-03 22:51
Beste Tweakers,

Graag zoek ik een abo die:

* Mogelijkheid biedt om bodenprijzen qua pakket te selecteren.
* Mogelijkheid geeft om oude nummer te behouden.
* Niet tussentijds je abo kosten aanpast.
* Wel mogelijkheid geeft om zelf tussentijds dan wel gemakkelijk pakket aan te passen.
* Accent heeft op Internetgebruik.
* Redelijk goede dekking heeft qua 3g.

Zijn er toevallig nog andere punten die ik gemist heb? Ik gebruik Internet niet intensief, maar wil wel dekking hebben mocht ik wel gebruik maken van het Internet. Ik bel niet al te vaak en SMS eerder, maar dat wordt steeds minder sinds ik mijn communicatie over laat gaan via Internet.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:08
En wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archive23
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-03 22:51
Ik doelde eerst op Simpel en Simyo, en met name de acties die ze hadden. Echter volgens klantcontact met Telfort (waar ik momenteel een abo heb) hebben die providers tijdelijk een actie, waarna het overeenkomen over het contract ze zowat vrij spel hebben om de prijs aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54
Tja, Telfort zal vast Telfort adviseren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, je kan gewoon zelf de beschikbare providers bijlangs gaan om te kijken wat ze hebben. Het is niet de bedoeling om hier een lijstje neer te plempen en het ons verder uit te laten zoeken. Begin eens met zelf zoeken en kom tot een lijstje met providers die bieden wat jij wilt. Kom je er niet uit, dan kun je in het aankoopadvies een topic starten. Maar dit is dus niet de manier.

Dit topic is gesloten.