Beste mensen,
Gisteren met volle enthousiasme (EINDELIJK) GTA V gekocht in de winkel voor de PC.
Wanneer ik thuis kwam ben ik het spel gaan installeren. Dit volgens de instructies die ook in de manual staan. DVD 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 en de instructies gevolgd op het scherm.
Na de installatie wordt de GTAV-Launcher gestart, Loading, Loading, Loading.
Vervolgens krijg ik een Error. De volgende erros is:
The Rockstar Game Services are unavailable.
Please try again later or check the GTA Online Status page for maintenance and outage notifications:
https://support.rockstargames.com/hc/articles/200426246
De volgende opties die ik kan kiezen is cancel, retry or open link.
Heb dit meerdere malen opnieuw geprobeerd zelfs opnieuw geïnstalleerd. Niks heeft geholpen.
Mijn Game-Key heb ik ook nog nergens ingevuld. Net als dat ik geen updates heb kunnen uitvoeren want wat ik begrijp komt dat naar voren na het opstarten van de GTAV-Launcher.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!
Dan kan ik eindelijk GTAV op de PC gaan uitoefenen!
Alvast bedankt
Groet,
Rafaël
Gisteren met volle enthousiasme (EINDELIJK) GTA V gekocht in de winkel voor de PC.
Wanneer ik thuis kwam ben ik het spel gaan installeren. Dit volgens de instructies die ook in de manual staan. DVD 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 en de instructies gevolgd op het scherm.
Na de installatie wordt de GTAV-Launcher gestart, Loading, Loading, Loading.
Vervolgens krijg ik een Error. De volgende erros is:
The Rockstar Game Services are unavailable.
Please try again later or check the GTA Online Status page for maintenance and outage notifications:
https://support.rockstargames.com/hc/articles/200426246
De volgende opties die ik kan kiezen is cancel, retry or open link.
Heb dit meerdere malen opnieuw geprobeerd zelfs opnieuw geïnstalleerd. Niks heeft geholpen.
Mijn Game-Key heb ik ook nog nergens ingevuld. Net als dat ik geen updates heb kunnen uitvoeren want wat ik begrijp komt dat naar voren na het opstarten van de GTAV-Launcher.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!
Dan kan ik eindelijk GTAV op de PC gaan uitoefenen!
Alvast bedankt
Groet,
Rafaël