Beste mensen,
Ik probeer het eventjes opnieuw.
Op een product pagina heb ik een aantal gegevens van een product. Hiervan heb ik het URL, naam, foto en nog paar attributen meegenomen om dit te kunnen tonen op de hoofdpagina(actie pagina).
De volgende code wordt gebruikt voor bijvoorbeeld de naam die linkje heeft naar desbetreffende product:
Maar nu heb ik een nieuwe attribute aangemaakt die actiekorting heet. Dit attribute heeft bij een product 25% als waarde.
Met de volgende code toont hij dit op de productpagina:
Logischer wijze zou de volgende code moeten werken als ik de attribute actiekorting wil aanroepen:
Dan krijg ik dit:
Wat wel werkt is de volgende code:
Output is dan 25% zoals in de back-end van Magento aangegeven.
Zodra ik de code tussen <div class="actiekorting"></div> zet krijg ik weer lege veld:
Hij is dus ook niet verborgen door het CSS door de z-index bijvoorbeeld. Iemand een idee?
Het gaat dus om een product attribute die buiten het product pagina wordt getoond. Alle atributen werken in een div behalve de attribute actiekorting niet.
EDIT: dit is het probleem maar hiermee kom ik dus ook niet uit, zelfde resultaat als boven.
https://tahiryasin.wordpr...tribute-value-in-magento/
EDIT2: Dit zou zelfs moeten werken maar dat is dus niet zo.
Ik probeer het eventjes opnieuw.
Op een product pagina heb ik een aantal gegevens van een product. Hiervan heb ik het URL, naam, foto en nog paar attributen meegenomen om dit te kunnen tonen op de hoofdpagina(actie pagina).
De volgende code wordt gebruikt voor bijvoorbeeld de naam die linkje heeft naar desbetreffende product:
PHP:
1
| <h3 class="product-name1"><a href="<?php echo $_product->getProductUrl() ?>" class="naam-oranje" title="<?php echo $this->htmlEscape($_product->getName()) ?>"><?php echo $this->htmlEscape($_product->getName()) ?></a></h3> |
Maar nu heb ik een nieuwe attribute aangemaakt die actiekorting heet. Dit attribute heeft bij een product 25% als waarde.
Met de volgende code toont hij dit op de productpagina:
PHP:
1
| <h1><?php echo $_helper->productAttribute($_product, $_product->getName(), 'name') ?></h1> |
Logischer wijze zou de volgende code moeten werken als ik de attribute actiekorting wil aanroepen:
PHP:
1
| <?php echo $_helper->productAttribute($_product, $_product->getActiekorting(), 'actiekorting') ?> |
Dan krijg ik dit:
HTML:
in inspect element ongeacht of het in een div staat of niet of geen width/height heeft of niet. Geen errors niks. 1
| <div class="actiekorting"></div> |
Wat wel werkt is de volgende code:
PHP:
1
| <?php echo $_helper = Mage::helper('catalog/output'); echo $_helper->productAttribute($_product, $_product->getActiekorting(), 'actiekorting')?> |
Output is dan 25% zoals in de back-end van Magento aangegeven.
Zodra ik de code tussen <div class="actiekorting"></div> zet krijg ik weer lege veld:
HTML:
1
| <div class="actiekorting"></div> |
Hij is dus ook niet verborgen door het CSS door de z-index bijvoorbeeld. Iemand een idee?
Het gaat dus om een product attribute die buiten het product pagina wordt getoond. Alle atributen werken in een div behalve de attribute actiekorting niet.
EDIT: dit is het probleem maar hiermee kom ik dus ook niet uit, zelfde resultaat als boven.
https://tahiryasin.wordpr...tribute-value-in-magento/
EDIT2: Dit zou zelfs moeten werken maar dat is dus niet zo.
PHP:
1
| echo $_product->getAttributeText('actiekorting'); |

[ Voor 6% gewijzigd door mustiej op 16-04-2015 12:16 ]