Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe Videokaart of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Anoniem: 34124

Topicstarter
Mijn systeem is alsvolgt:
Moederbord: Asus p8z68-vpro
Geheugen: 16GB DDR 1600mhz
Videokaart: AMD ATI 6750 1GB
CPU: i72600K (overgeklokt)
SSD's OCZ vertex 4 en een Samsung 850

Ik bewerk veel video's in Adobe After Effects of Power Director en speel graag games als fifa 15 of GTA V.

Nu merk ik de laaste tijd dat die langzaam is met renderen en ook fifa hapert vaak.

Ik zat te denken aan een GeForce 960 of de 970. Mijn moederbord ondersteund geen PCI-E 3.0 alleen 2.0.

Of kan ik beter de overstap maken naar een ander systeem...kost uiteraard wel veel meer geld dan alleen een nieuwe videokaart kopen.
Ik hoor graag jullie expertise en mening.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!). Hier ontbreekt echter nogal wat eigen onderzoek. Zoek eerst eens uit hoe het zit met PCIE 3.0 en 2.0, wat een nieuwe kaart voor jou gaat betekenen, of het uberhaupt nuttig is.

Daarna zien we graag een topic terug in Componenten Aankoopadvies met een aantal voorzetjes met voor en nadelen. Succes!

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True