Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp gevraagd GTA V PC

Pagina: 1
Acties:

• Glennus
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 01-03-2017
Even een copy/paste van mijn topic comment:

Vind het jammer dat een PC-versie van deze game toch een aantal forse problemen ondervind.

Misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een flinke PC met specs die de game minstens op 4K moet kunnen draaien. maar toch heb ik nog niet van de game kunnen genieten. De game draait namelijk helemaal niet; mijn Social Club Launcher crashed nadat ik ingelogd bent.

Na het downloaden van een alternatieve launcher krijg ik de melding "Rockstar update service is currently unavailible (Code 2)".

Ik keek heel erg uit naar de PC versie maar na het proberen van diverse fixes (Nieuwe Windows account, andere launcher, 3X opnieuw gedownload op verschillende accounts) ben ik het enthousiasme kwijt aan het raken. Kan iemand mij helpen?

Gooi zoveel mogelijk oplossingen deze kant op, wellicht dat iets helpt.

• Lip
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Glennus schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:11:
Gooi zoveel mogelijk oplossingen deze kant op, wellicht dat iets helpt.
Een goede topic start zou al veel schelen.
Om even maar iets te noemen, je systeem specificaties bijvoorbeeld.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Eglaerinion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 30-09 09:13
Welke Windows gebruikersnamen heb je geprobeerd? Dit soort problemen kunnen zie voordoen als je bijzondere karakters gebruikt.

http://steamcommunity.com...detail/190617144670191197

• Glennus
Lip schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:14:
[...]

Een goede topic start zou al veel schelen.
Om even maar iets te noemen, je systeem specificaties bijvoorbeeld.
Goed punt:

Specs:

AMD-8350
GTX980 MSI 4GB
8GB DDR3 1866 Corsair Dominator Platinum
SSD Kingston HyperX 120GB
Seagate Barracuda 2TB
Windows 8.1 Pro 64-bit UK

• Glennus
Eglaerinion schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:19:
Welke Windows gebruikersnamen heb je geprobeerd? Dit soort problemen kunnen zie voordoen als je bijzondere karakters gebruikt.

http://steamcommunity.com...detail/190617144670191197
Glenn, test, glenn, geen van allen werkt. Heb die stappen ook goed doorgenomen.

• Sn3gG3l
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-09 22:23
Staat je probleem misschien hier tussen? http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V

Steam: Sneggel

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:15
Ik heb geloof ik hetzelfde probleem gehad.
Ik had al de 60GB en alle patches via de installer gedownload, ik neem aan dat jij dit ook al allemaal gedaan hebt en dat hij dus crashed nadat alles geinstalleerd is en je voor het eerst wilt opstarten.

Bij mij was (denk ik) het probleem dat de bestanden die gedownload waren niet compleet waren.

Ik heb toen alle RPF bestanden en folders (met de bestanden die erin zitten) gekopieerd naar een andere locatie. De EXE en DLL bestanden heb ik laten zitten.

Toen heb ik het spel gedeinstaleerd via Windows.

Daarna heb ik alle RPF en de foldiers terug gezet naar de plek waar ik GTA wilde instaleren.
Toen heb ik de GTA installer weer gedownload van Rockstar en heb deze gebruikt.
Ik kreeg toen eerst de cover van het spel te zien, die bleef pakweg 2 minuten op mijn scherm staan en onderin liep een groene balk.

Toen gebeurden 2 dingen maar ik weet niet meer wat eerst gebeurde.
Ik kreeg de optie om de zooi te repareren.
De installer begon de originele 60GB weer te downloaden maar begon deze download bij 59GB, dus ik hoefde maar nog 1GB te downloaden.
Ik neem aan dat de installer de bestanden zat te controleren toen ik 2min hetzelfde scherm had.

Nadat die laatste 1GB gedownload was werden er 2 patches gedownload. Een van iets in de 300MB en een van in de 400MB.
Daarna kon ik gaan spelen.

• BaRF
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:05

BaRF

bijna kerst

Heb je het al voor elkaar? :)

"The space between what's wrong and right, that's where you'll find me, hiding, waiting for you." Dave Matthews
shizzle

• Erkel
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 00:24
Heb zelf ook een probleem gehad wat hier leek. Heb ongeveer hetzelfde gedaan als deadsy beschrijft en dat werkte prima.

offtopic:@barf: Dave Matthews Band in je signature?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• Lateralus010
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 03-09 20:11
Logt je Rockstar Launcher wel in met jouw Rockstar Social Club account? Hier had ik in het begin last van, omdat ik vroeger GTAIV en Max Payne 3 via....andere bronnen had bemachtigd...

Even weggooien van de Profiles in je C:\User\xxx\Document\Rockstar Games\Social Club\Profiles\ verhielp het probleem bij mij, waarna ik kon inloggen met mijn eigen RSC account.

Wellicht heb je hier iets aan!

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 07:18
Controleer tevens je firewall en router om te zien of er wel een verbinding toegestaan wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:05

BaRF

bijna kerst

Probleem al opgelost? Kan nuttige info zijn voor mensen die het ook ervaren! :)
Erkel schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:41:
offtopic:@barf: Dave Matthews Band in je signature?
d:)b

"The space between what's wrong and right, that's where you'll find me, hiding, waiting for you." Dave Matthews
shizzle

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-09 12:30

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Je documents (appdata) kunnen niet redirected zijn, deze moeten op de orginele locatie staan. Was mijn oplossing voor hetzelfde problem.

[Voor 18% gewijzigd door NLKornolio op 08-05-2015 10:16]

Low Key Gaming

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 12-08-2016
De game minstens op 4k moeten kunnen spelen met een single 980 is wel erg positief.
Staat overigens los van het probleem

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:17

BM

Moderator Spielerij
>> SPV

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True