Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Externe voeding voor laptop

Pagina: 1
Acties:

• Marchionni
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 19-04-2015
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een externe voeding voor een laptop die ik wil gaan kopen. De Acer Nitro. Ik wil deze laptop graag omdat hij op alle aspecten een degelijke laptop is. Het enige probleem bij deze laptop is het koerte batterijleven. Ik moet twee uur per dag in de trein zitten en zal hem ook op school nodig hebben. Daarom zou ik graag een externe voeding willen hebben waardoor ik hem wat langer kan gebruiken.

Wat is je budget?
Ik denk dat 200 max wel genoeg is?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral school en trein dus.

Ik weer niet of ik het hier op het forum neer moet zetten. Ik ben nieuw op dit forum ;) Ik zou graag willen horen wat een goede externe voeding is die bij de laptop past en hem helemaal kan opladen.
Bij voorbaat dank!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat jij zoekt is een powerbank. Ga daar eens naar op zoek en post hier wat mogelijkheden!

• Marchionni
Dankjewel! Ik zal gaan zoeken. Ik weet alleen niet hoe groot de capaciteit van de powerbank nou moet zijn. Gelijk aan of groter dan de accu van de laptop? En kan elke powerbank op elke laptop?

• Marchionni
Ik lees net dat de capaciteit van de batterij van de nitro 4450 mAh is. Betekend dit dat ik met een powerbank van 16000 mAh hem drie keer kan opladen? Lijkt me sterk namelijk.

• Marchionni
En maakt het Voltage veel uit? Maakt het uit dat ik een 11,2V oplaadt met 12v?

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:29

br00ky

Moderator Harde Waren
/note: gebruik de "wijzig" knop als je nog iets wil toevoegen. 4x achter elkaar reageren zoals je nu doet, is niet gewenst.

Wat vind je zoal op het internet over hoe powerbanks werken?
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True