Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een externe voeding voor een laptop die ik wil gaan kopen. De Acer Nitro. Ik wil deze laptop graag omdat hij op alle aspecten een degelijke laptop is. Het enige probleem bij deze laptop is het koerte batterijleven. Ik moet twee uur per dag in de trein zitten en zal hem ook op school nodig hebben. Daarom zou ik graag een externe voeding willen hebben waardoor ik hem wat langer kan gebruiken.
Wat is je budget?
Ik denk dat 200 max wel genoeg is?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral school en trein dus.
Ik weer niet of ik het hier op het forum neer moet zetten. Ik ben nieuw op dit forum
Ik zou graag willen horen wat een goede externe voeding is die bij de laptop past en hem helemaal kan opladen.
Bij voorbaat dank!
Ik zoek een?
Ik zoek een externe voeding voor een laptop die ik wil gaan kopen. De Acer Nitro. Ik wil deze laptop graag omdat hij op alle aspecten een degelijke laptop is. Het enige probleem bij deze laptop is het koerte batterijleven. Ik moet twee uur per dag in de trein zitten en zal hem ook op school nodig hebben. Daarom zou ik graag een externe voeding willen hebben waardoor ik hem wat langer kan gebruiken.
Wat is je budget?
Ik denk dat 200 max wel genoeg is?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Vooral school en trein dus.
Ik weer niet of ik het hier op het forum neer moet zetten. Ik ben nieuw op dit forum
Bij voorbaat dank!