Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• henkmeteenh
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11-11-2019
Tijdens het overclocken van mijn Sapphire hd7950 OC edition ben ik tegen aan aantal dingen aangelopen.
Mijn eerste vraag is of het lampje op het knopje op de videokaart moet branden of juist niet moet branden. Op de ene website lees ik dat het lampje uit mijn zijn en op een andere website lees ik weer dat het lampje aan moet zijn voor de beste overclock resultaten. Bij zowel met het lampje aan en lampje uit kom ik niet verder dan 1050 op de GPU clock speed. Met een Board power Li van 10. Zijn dit een beetje normale resultaten?. Ik overclock met Sapphire trixx omdat ik met trixx op de een af andere manier betere resultaten kreeg dan met msi afterburner. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.

• Beanie!
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13-09 23:25
Ik heb het lampje op mijn kaart uit te staan. En kom met MSI Afterburner tot 1125 op de core met 20% power limit. Als ik de core hoger zet crashed ie

[Voor 17% gewijzigd door Beanie! op 26-04-2015 01:43]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True