Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

zwart scherm met opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen :)

Ik ben nieuw met tweakers dus sorry als ik dit verkeerd post ofzo :)
Ik heb dus al een tijdje een probleem.
Als ik mijn PC opstart dan krijg ik zwart scherm totdat ik een tijdje toetsen indruk.
Mijn muis geeft gewoon licht en toetsen doen het gewoon maar geen beeld totdat er een tijdje op de toetsen boord word geramt.
Daarna doet ie het gewoon weer wachtwoord invoeren en lekker computeren :)
Ik weet dus niet hoe ik hier vanaf kom, ik heb al een paar van mn vrienden gevraagt maar die wisten het ook niet.
Ik heb een anti-virus programma Kaspersky en die ziet ook niks na de full scan.
mijn computer specs zijn Intel (R) Core (TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz en 16 GB RAM 64 bit en de graphise kaart is AMD Radeon HD 7900 Series als u dit wilt weten ^^

MvG Pim

• mercury17
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09-2021
Welke Windows-versie draai je en hoe is je scherm aangesloten ( vga, dvi. hdmi, display-port )..?

Krijg je bij opstarten vanaf een bootable usbstick of boot-cd wel direct beeld..?
En bij opstarten in veilige modus, zelfde probleem of direct beeld ?

[ Voor 44% gewijzigd door mercury17 op 26-04-2015 08:48 ]

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Vermoedelijk foute instelling in de bios. Probeer die is te resetten en dan zonder videokaart opstarten op onboard DVI/VGA en dan juiste instelling opgeven in de bios.

Het grote adblocking topic

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Rammen op toetsenbord gewoon niet doen ;)

zoek eens op hoe je in de bios van je moederbord komt, dan heb je in ieder geval 1 toets om aan te slaan als je hem de volgende keer opstart want daar lijkt iets niet lekker te zitten.
Load defaults (of fail safe defaults) doen (eenmaal in de bios wijst dat zich vanzelf, ergens op je scherm staan instructies hoe je navigeren etc kan bijv met pijltjes en enter) en kijken of het weg is.