Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Niet alle "programs" items zichtbaar in Verkenner?

Pagina: 1
Acties:

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Dit is een 'probleempje' dat eigenlijk al jaren speelt en waar ik nog nooit een antwoord op gevonden heb.

In het start menu heb je een programma map. In deze map worden alle snelkoppelingen geplaatst van geïnstalleerde programma's.

Omdat ik nog steeds Quick Launch gebruik wil ik deze map zo leeg mogelijk houden. Het probleem is, is als ik de map open in Verkenner dat niet alle snelkoppelingen zichtbaar zijn. Hieronder zie je een screenshot van alle 'zooi' die nog in mijn programma's staan en daaronder een screenshot van wat ik zie in Verkenner. Ik kan de snelkoppelingen enkel individueel verwijderen. Is er een reden waarom niet alle snelkoppelingen zichtbaar zijn? Zo ja, hoe kan ik dit veranderen? Zo niet, wat is de snellere methode om de programma's map leeg te krijgen?

(Ik gebruik Classic Shell).

• NLKornolio
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-09 12:30

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu

[Voor 61% gewijzigd door NLKornolio op 15-04-2015 23:00]

Low Key Gaming

• MB113
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Klopt, C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
Werkt voor mij wat caanova ook bedoelt volgens mij.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Het Start Menu wordt opgebouwd uit de inhoud van twee folders die worden samengevoegd. Onder C:\ProgramData\... vind je shortcuts voor elke gebruiker op de PC kan gebruiken en onder C:\Users\... vind je je persoonlijke shortcuts.

The Universe is under no obligation to make sense to you

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
caanova1984 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:00:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu
Dat is em inderdaad. :)

Wel vreemd dat programma snelkoppelingen uit 2 verschillende directory's moet putten.

• NLKornolio
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 24-09 12:30

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

computer (all user) start menu en user startmenu.

Low Key Gaming

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True