Hallo, hopelijk plaats ik dit in het juiste sub-forum.
Ik heb een zelfbouw systeem geselecteerd, deze heb ik vandaag aangesloten volgens handleiding, maar helaas gaat hij niet aan. Als ik op de power switch druk geeft hij geen kick. (Ja de kabel zit erin, en ook de psu knop staat op aan.'
Ik ben geen expert dus misschien schrijf ik wat dingen 'vaag' of onduidelijk, ik doe mijn best en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Waar kan dit door komen? Ik heb alles al 3 keer overgekeken maar kan niks vinden, het moederbord is op zowel de 24 pins als 8 pins connector aangesloten met de psu. (De 8pins is wel aangesloten op 2x4 pin vanaf de psu.)
Het enigste waar ik moeite mee heb is dat volgens het moederbord handleiding er maar 1 pin is gereserveerd voor de power knop. Waar rechts van een ground pin zit. Alleen de case heeft een 2-pinnige aansluiting voor de powerbutton (aan elkaar vast), hoort dit? Ik heb hem nu aangesloten op zowel de power-pin als ground pin.
Wat kan er verder mis zijn? Of hoe kan ik hierachter komen?
Alles is nieuw, ram zit erin, cpu zit erin, gpu zit erin, ssd, en psu.
Het betreffen deze componenten:
ik zal zo ook even 2 foto's uploaden
Ik heb een zelfbouw systeem geselecteerd, deze heb ik vandaag aangesloten volgens handleiding, maar helaas gaat hij niet aan. Als ik op de power switch druk geeft hij geen kick. (Ja de kabel zit erin, en ook de psu knop staat op aan.'
Ik ben geen expert dus misschien schrijf ik wat dingen 'vaag' of onduidelijk, ik doe mijn best en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Waar kan dit door komen? Ik heb alles al 3 keer overgekeken maar kan niks vinden, het moederbord is op zowel de 24 pins als 8 pins connector aangesloten met de psu. (De 8pins is wel aangesloten op 2x4 pin vanaf de psu.)
Het enigste waar ik moeite mee heb is dat volgens het moederbord handleiding er maar 1 pin is gereserveerd voor de power knop. Waar rechts van een ground pin zit. Alleen de case heeft een 2-pinnige aansluiting voor de powerbutton (aan elkaar vast), hoort dit? Ik heb hem nu aangesloten op zowel de power-pin als ground pin.
Wat kan er verder mis zijn? Of hoe kan ik hierachter komen?
Alles is nieuw, ram zit erin, cpu zit erin, gpu zit erin, ssd, en psu.
Het betreffen deze componenten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,75 | € 62,75 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 676,99 | |
ik zal zo ook even 2 foto's uploaden