Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafour
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 08:18
Even vlug door de fora gezocht maar vond niet direct iets relevant mbt dit probleem.

Het gaat hem over de problemen met de Samsung 840 / 840 EVO SSD's die snelheid verliezen die hier ook al eens bij het nieuws is gepasseerd bij Tweakers.

Nu blijkt dat die fix van in oktober niet zijn nut heeft en Samsung terug een fix zal uitbrengen.

Even dit bericht er bijhalen want zo technisch ben ik ook niet aangelegd.

http://techreport.com/new...iodic-refresh-to-firmware

De eigenaars van een 840 non evo (zoals ik) hebben pech want die fix word niet uitgerold voor deze drives!

Misschien kan tweakers hier een bericht over maken en kunnen we samen uitzoeken wat we kunnen doen qua garantie ,rma of refunds.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 11:50

Swordlord

Act first, think never

Dit gedoe is al vaak genoeg besproken geweest in het reguliere Het grote SSD topic ~ Deel 9.

Sorry voor de simpele maar krachtige taal...
Zet die droom voor garantie op de 840 maar uit je kop...

Droom voor een Fix, die mag je waarschijnlijk ook uit je kop zetten.

Grote techsites zoals Anandtech, Techreport enzovoorts hebben al tegen samsungs schenen zitten te schoppen over de vanilla 840...
Maar Samsung houd hun bek dicht over de 840 en zegt dat hij perfect functioneert.
Jah, ik weet dat ik hiermee direct jouw topic afschiet, sorry daarvoor, maar het is gewoon iets waar al vaak genoeg tegenaan is geschopt.

Jouw topic is trouwens meer op zijn plaats in het Shopping Forum. Want daar worden dat soort dingen besproken. Als het gaat om boze gebruikers die garantie willen die ze niet krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Swordlord op 15-04-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

De meeste kans maak je door bij de winkel aan te geven dat het product na verloop van tijd nog maar een fractie van de geadverteerde prestaties haalt, en dat je deze in wil ruilen voor een alternatief. Hoe vervelend het misschien ook is voor de winkelier, volgens consumentenrecht moet hij de problemen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:41
Volgens mij nog een beetje geduld:

http://tweakers.net/nieuw...ix-voor-840-evo-ssds.html