Ik meld hierbij een positief punt van Dutchtone: na een jaar kan je gewoon switchen tussen ali-in en vooruitbetalen!
Verwijderd
nog een positief punt: het is gratis 
zie www.gsm.nl
of voor F18,- per maand 180 belminuten.
In principe betaal je er gewoon voor, 45 piek per maand, maar na 1 maand krijg je het hele jaar op je bankrekening gestort. Wel handig natuurlijk
Maar ikzelf hou het lekker bij KPN. zo vaak bel ik niet, en ik vind de kwaliteit en dekking wel zo belangrijk. Ik heb ooit een blauwe maandag Telfort gehad, maar dat was echt om te
zie www.gsm.nl
In principe betaal je er gewoon voor, 45 piek per maand, maar na 1 maand krijg je het hele jaar op je bankrekening gestort. Wel handig natuurlijk
Maar ikzelf hou het lekker bij KPN. zo vaak bel ik niet, en ik vind de kwaliteit en dekking wel zo belangrijk. Ik heb ooit een blauwe maandag Telfort gehad, maar dat was echt om te
Mijn abo loopt binnenkort ook af, maar ik weet echt nog niet wat ik ga doen. Dutchtone ben ik niet heel tevreden over, maar over de anderen hoor je ook veel klachten. Libertel en KPN vind ik te duur
Dat vrijwel gratis heb je ook met telfort en daar krijg je meestal veel meer korting, en telfort is op het moment zeker goed te noemen dus die blauwe maandag zul je niet weer hebbenOp zaterdag 16 juni 2001 20:07 schreef nognix het volgende:
nog een positief punt: het is gratis
zie www.gsm.nl
Verwijderd
tis gewoon een slechte provider... voor 1 maand niet bellen was ik nog fl 110,- kwijt waarvan fl 70,- aan abon kosten
waar halen ze toch al die bel minuten vandaan
* VHware had ook zo'n vergelijkbaar iets ....Op zondag 17 juni 2001 12:56 schreef Xtentic het volgende:
tis gewoon een slechte provider... voor 1 maand niet bellen was ik nog fl 110,- kwijt waarvan fl 70,- aan abon kostenwaar halen ze toch al die bel minuten vandaan
gewoon effe bellen naar klantenservice en prob opgelost. Maar ja, blijft slordig
Verwijderd
Sjeah right.. dutchtone en positief, dat is een contradictie!
Ik heb een jaar abo genomen. Het komt er op neer dat ik in het weekend, als ik vaak bij m'n ouders ben, niet te bereiken ben. Soms heb ik zelfs deutsche telekom!
Dutchtone probeert al een jaar landelijk te zijn, daar heb ik echter nog nooit wat van gemerkt!
Ik heb een jaar abo genomen. Het komt er op neer dat ik in het weekend, als ik vaak bij m'n ouders ben, niet te bereiken ben. Soms heb ik zelfs deutsche telekom!
Dutchtone probeert al een jaar landelijk te zijn, daar heb ik echter nog nooit wat van gemerkt!
Dat komt waarschijnlijk omdat je geen belminuten krijgt maar gewoon beltegoed, en daaraan kopelen ze wel een aantal betlminuten maar die zijn gebaseerd op bellen naar vast in dal.Op zondag 17 juni 2001 12:56 schreef Xtentic het volgende:
tis gewoon een slechte provider... voor 1 maand niet bellen was ik nog fl 110,- kwijt waarvan fl 70,- aan abon kostenwaar halen ze toch al die bel minuten vandaan
Want als je bv alleen maar mobiel belt dan heb je nog maar de helft belminuten omdat bellen naar mobiel 2x zo duur is.
Hmm, ik ben tot op heden (half jaar abbo, ALLIN120) bijzonder tevreden met D*.
Ontvangst is redelijk tot goed/heel goed, en de de service....nog niet nodig gehad eigenlijk. De klanterservice (per e-mail) is bijzonder vlot: stuur 's avonds om 23.00 een mailtje, volgende dag om 14.00 antwoord.
Ach ja, ik denk dat ik m'n abbo nog maar een keertje weer verleng zometeen.
Ontvangst is redelijk tot goed/heel goed, en de de service....nog niet nodig gehad eigenlijk. De klanterservice (per e-mail) is bijzonder vlot: stuur 's avonds om 23.00 een mailtje, volgende dag om 14.00 antwoord.
Ach ja, ik denk dat ik m'n abbo nog maar een keertje weer verleng zometeen.
Je kunt dan 'vooruit' en 'achteruit' switchen? Je kunt tijdens de loopduur van je abonnement wel 'vooruit' (naar een hogere belbundel) switchen, kosteloos.Op zaterdag 16 juni 2001 17:02 schreef McGry het volgende:
Ik meld hierbij een positief punt van Dutchtone: na een jaar kan je gewoon switchen tussen ali-in
Sja, over landelijk bereik kan ik niet veel vertellen, aangezien ik vooral in de Randstad bel. Daar ben ik niet altijd tevreden, maar wel bijna altijd. Toch is BEN volgens mij net ietsjes beter (in Randstad).
Verwijderd
Met uitzondering van die ellendige Schipholtunnel.... Aaargh!Op zondag 17 juni 2001 15:10 schreef havana het volgende:
Sja, over landelijk bereik kan ik niet veel vertellen, aangezien ik vooral in de Randstad bel. Daar ben ik niet altijd tevreden, maar wel bijna altijd. Toch is BEN volgens mij net ietsjes beter (in Randstad).
Volgens een recente meting van de consumentenbond heeft BEN het slechtste bereik, daarna Dutchtone, daarna Telfort, dan Libertel en als laatste KPN.Op zondag 17 juni 2001 15:10 schreef havana het volgende:
Klanteservice via telefoon is voortaan ook super-vlot, en 24/7 open! Belachelijk natuurlijk, maar wel leuk...Ontvangst is redelijk tot goed/heel goed, en de de service....nog niet nodig gehad eigenlijk. De klanterservice (per e-mail) is bijzonder vlot: stuur 's avonds om 23.00 een mailtje, volgende dag om 14.00 antwoord.
Volgens mij is de Schipholtunnel van de NS en naar mijn weten heeft Telfort daar ook al dekking en zouden Ben en D* dat ook moeten hebben want de Schipholtunnel is een gezamelijk project geweest. MoNet(samenwerking verband van de 5 mobile telecom operators) heeft daar namens alle providers een antennesysteem laten aanleggen. KPN en Libertel hadden dat al in de 'oude' tunnel dus dat telt niet mee.Op zondag 17 juni 2001 16:11 schreef motown het volgende:
[..]
Met uitzondering van die ellendige Schipholtunnel.... Aaargh!Kan iemand hier misschien vertellen waarom alleen Libertel en KPN de Schiphol-directie zover hebben gekregen om antennes in de tunnel te plaatsen?
Antenne en masten malloot
nooit problemen met Dutchtone qua bereik, is altijd wel goed
Verwijderd
Tilburg en omstreken is nog steeds een probleem-gebied. Zeker nu de Libertel-roaming ermee gekapt is.Op zondag 17 juni 2001 12:55 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Dat vrijwel gratis heb je ook met telfort en daar krijg je meestal veel meer korting, en telfort is op het moment zeker goed te noemen dus die blauwe maandag zul je niet weer hebben
M'n vriendin werkt bij Telfort en die zegt ook dat het gewoon 1 grote shit is
Verwijderd
Dan moet dat iets recents zijn, want (althans in de TREIN-tunnel) is het nog steeds Libertel/KPN only. Als de trein stilstaat op het perron van Schiphol werkt Ben overigens wel goed. Voor de rest geen klachten over dekking van Ben in de Randstad. BUITEN de Randstad laat echter nog altijd te wensen over. Zo was ik vorige week nog in Wijk bij Duurstede, en daar werkte Ben alleen aan de rivier, maar zodra ik de straten inging, viel hij uit. Dutchtone deed het daar volgens mij goed. Maar ja, ze zijn natuurlijk wel de jongste GSM-operator van allemaal, oftewel de BEN-jamin.Op zondag 17 juni 2001 16:50 schreef The_Wireless_Guy het volgende:
[..]
Volgens mij is de Schipholtunnel van de NS en naar mijn weten heeft Telfort daar ook al dekking en zouden Ben en D* dat ook moeten hebben want de Schipholtunnel is een gezamelijk project geweest. MoNet(samenwerking verband van de 5 mobile telecom operators) heeft daar namens alle providers een antennesysteem laten aanleggen. KPN en Libertel hadden dat al in de 'oude' tunnel dus dat telt niet mee.
Volgens mij gaat het hier niet om de plaatsing van antennes, het gaat om de ontvangst van het 900 of 1800 netwerk. KPN en Libertel zittenop het 900 netwerk, dat een betere penetratie door gebouwen/muren enzo heeft dan telecomaanbieders op het 1800 netwerk!!Op zondag 17 juni 2001 16:11 schreef motown het volgende:
Met uitzondering van die ellendige Schipholtunnel.... Aaargh!Kan iemand hier misschien vertellen waarom alleen Libertel en KPN de Schiphol-directie zover hebben gekregen om antennes in de tunnel te plaatsen?
Znap? En verder: Ik ben heel tevreden met Dutchtone...
Het gaat wel degelijk om antennes, zij het speciale. Ze gebruiken een soort kabel die door de hele tunnel loopt en daar signaal verstooit. Zo heb je dus in de hele tunnel bereik.
Antenne en masten malloot
Kom je zeker nooit buiten de bebouwde kom?nooit problemen met Dutchtone qua bereik, is altijd wel goed
* VHware kan met Dutchtone niet eens bellen thuis, terwijl ie in Rotterdam zit
Pagina: 1