Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MSI Geforce gtx 750 ti probleem

Pagina: 1
Acties:

• Kelgtar
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 05-03-2018
Hoi,

Vandaag dacht ik met volle moed mijn nieuwe videokaart te installeren. Maar wanneer ik ze installeerde bleef ik op een zwart scherm hangen met een pinkend streepje. Tijdens de opstart geraak ik trouwens ook niet meer in BIOS. Maar als ik opnieuw gewoon mijn oude videokaart gebruik, werkt alles perfect.

Dit zijn mijn specificaties :

Moederbord : Foxconn H61MXL/H61MXL-K
Bios : American Trends B63F1P04
CPU : Intel Pentium G630 @ 2.70 GHZ
Koeling : 400 W

...

• MB113
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Pinkend = knipperend? En 400 W koeling? Niet voeding? En trouwens welke voeding precies. Alle voedingskabels aangesloten?
Je krijgt dus wel gewoon beeld, je ziet de POST en alles? Wat is je huidige/oude videokaart, misschien een driver probleem? Dus probeer eens de drivers te deinstalleren en je nieuwe kaart nog eens te proberen.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• Thomg
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:21

Thomg

Aww yiss

Wacht, bedoel je een knipperende underscore?

• Kelgtar
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 05-03-2018
yep inderdaad een knipperende underscore ....

Ik bedoelde inderdaad een 400 W koeling ... Tybotech is de fabrikant ... aan de videokaart hoefde ik geen voedingskabels aan te sluiten.

Mijn huidige videokaart is een INTEL HD graphics kaart Sandy Bridge

Ik heb wel nog niet de drivers voor de Geforce geïnstalleerd in Windows

[Voor 12% gewijzigd door Kelgtar op 15-04-2015 19:04]

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True