Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• pwillemske
  • Registratie: november 2014
  • Nu online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een over ear koptelefoon voor rond de 100 euro

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
100 euro :)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
De koptelefoon gaat gebruikt worden om muziek te luisteren, via de telefoon, tablet of laptop.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
pricewatch: Audio-Technica ATH-M40x (Zwart)

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Mijn zusje zoekt een goede koptelefoon met mooie geluidskwalitiet en een mooi design. Als er teveel ingeleverd moet worden op de geluidskwaliteit om een mooier design te hebben, gaan we toch voor de goede geluidskwaliteit :)

We hebben een lichte voorkeur voor Philips, maar andere merken zijn ook goed.
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.

Groet :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• pwillemske
  • Nu online
Tja, mijn zusje heeft nog steeds een koptelefoon nodig :) Dus bump!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• road rebel
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18-09 07:38
Hoofdtelefoon voor tablet, telefoon, laptop betekent lage impedantie. Vergeet de hifi hoofdtelefoon.
Ikzelf had een audio technica es7 (105€).
Eenvoudige looks, mooi gedetailleerde geluid met lekkere middellijn en genoeg bass. Niet supercomfortabel wel licht. Heb toen vergeleken met heel wat merken en modellen van sennheiser, Sony, Pioneer, akg. Wat ik ook heb is een ultrasone dj1 (90€) : je bent meer afgesloten van de buitenwereld. Er is een wijder stereobeeld en meer bass aanwezig dan de es55, echter lijkt mid wat achter te blijven. Minder verfijnd maar spectaculairder dus. Grado had vroeger ook een model rond de 100€, klonk lekker relaxt, ik vond jazz er heel mooi op. Maar zag er niet uit en veel te zwaar om overaal mee te nemen. Persoonlijk wil ik er niet uitzien als Mickey mouse wanneer ik met een hoofdtelefoon rondloop. Thuis is een ander verhaal maar dan zijn looks volledig ondergeschikt.

[Voor 10% gewijzigd door road rebel op 17-04-2015 09:41]

• pwillemske
  • Nu online
road rebel schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:10:
Hoofdtelefoon voor tablet, telefoon, laptop betekent lage impedantie. Vergeet de hifi hoofdtelefoon.
Ikzelf had een audio technica es7 (105€).
Eenvoudige looks, mooi gedetailleerde geluid met lekkere middellijn en genoeg bass. Niet supercomfortabel wel licht. Heb toen vergeleken met heel wat merken en modellen van sennheiser, Sony, Pioneer, akg. Wat ik ook heb is een ultrasone dj1 (90€) : je bent meer afgesloten van de buitenwereld. Er is een wijder stereobeeld en meer bass aanwezig dan de es7, echter lijkt mid wat achter te blijven. Minder verfijnd maar spectaculairder dus. Grado had vroeger ook een model rond de 100€, klonk lekker relaxt, ik vond jazz er heel mooi op. Maar zag er niet uit en veel te zwaar om overaal mee te nemen. Persoonlijk wil ik er niet uitzien als Mickey mouse wanneer ik met een hoofdtelefoon rondloop. Thuis is een ander verhaal maar dan zijn looks volledig ondergeschikt.
Thx voor je antwoord :) .

De koptelefoon zal alleen binnen gebruikt worden. Mijn zusje heeft nu een koptelefoon van 2 euro, en is al gauw tevreden met eentje die fijner zit, en een mooi helder geluid heeft. Er moet wel een beetje bass in zitten, maar niet al te veel, want daar heeft ze een hekel aan :X . Denk je dat ze ook met een koptelefoon af kan van 60-70 euro?? Want ja, hoe minder het kost, hoe liever ze het heeft :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True