Ter vervanging van een oude HDD in een wat oudere PC, zoek ik een SSD met de beste prijs/kwaliteit verhouding. Op de huidige schijf is nu nog 163 GB vrij (van de 238 GB). Dus 75 gebruikt. Ik twijfel tussen een 128 GB en een 250 GB versie.
Welke me zelf interessant lijken:
Optie 1: Klik Reden: Relatief goedkoop voor 240 GB.
Optie 2: Klik Reden: Goede reviews. Nadeel: maar 120 gb. De 240 GB versie gaat snel richting 120 euro.
Optie 3: Klik Voordeel: goede prijs voor 240 GB. Nadeel: Naar wat ik lees, niet zo snel.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Of met 1 van de bovenstaande opties, of wellicht met een alternatief waar ik nog niet aan gedacht heb.
Bedankt!
Ik zoek een?
SSD
Wat is je budget?
Max € 100,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, maar heb zelf enkele suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem is windows 7, pc is oud. Het gaat om vervanging huidige HDD om het systeem sneller te maken.
Welke me zelf interessant lijken:
Optie 1: Klik Reden: Relatief goedkoop voor 240 GB.
Optie 2: Klik Reden: Goede reviews. Nadeel: maar 120 gb. De 240 GB versie gaat snel richting 120 euro.
Optie 3: Klik Voordeel: goede prijs voor 240 GB. Nadeel: Naar wat ik lees, niet zo snel.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Of met 1 van de bovenstaande opties, of wellicht met een alternatief waar ik nog niet aan gedacht heb.
Bedankt!
Ik zoek een?
SSD
Wat is je budget?
Max € 100,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alles, maar heb zelf enkele suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Systeem is windows 7, pc is oud. Het gaat om vervanging huidige HDD om het systeem sneller te maken.