Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp bij upgrade pc

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views

• simpeler1
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 16-01-2019
Beste lezer, bedankt dat je de moeite neemt deze post te lezen. Ik heb mij zo'n 4 jaar geleden op een forum laten adviseren voor een budget gaming PC, en deze wil ik graag upgraden zodat ik weer even vooruit kan.

- Ik zou graag GTA V op redelijke specs kunnen spelen (hoeft niet ulta ofzo, medium/goed is ok)

- Mijn budget voor verbetering is beperkt. Ik ben erg benieuwd waar de 'quick wins' in mijn huidige systeem zitten. De PC heeft toen rond de 500 euro gekost, en eigenlijk mag deze upgrade niet meer dan de helft kosten.

Dit is een afbeelding van de toenmalige factuur, en dus wat er nu in mijn PC zit:

Wat kan ik het beste doen? Als er meer info nodig is, vraag gerust.

Alvast bedankt!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
simpeler1 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:57:
Beste lezer, bedankt dat je de moeite neemt deze post te lezen.
En wij zien graag wat meer moeite van jouw kant. Pak de verplicht te beantwoorden vragen erbij, zet je lijstje in iets wat wat leesbaarders is en, het allerbelangrijkste, ga zélf eerst op zoek :). Dan krijg je vanzelf nuttig advies!

Is het één en ander niet helemaal duidelijk, stuur mij dan een bericht door op het pijltje naast mijn username te klikken en vervolgens op "stuur bericht".

Succes!

[Voor 11% gewijzigd door br00ky op 15-04-2015 17:04]

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True