Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zabbix op Ubuntu

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• hurthonkey365
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 23-09-2016
Dag lezers,

Voor een project moet ik Zabbix installeren en configureren.

Weet iemand hoe dit in zijn werking gaat?

met vriendelijke groeten,
:)

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12:48
Wat heb je zelf al gevonden?

Wat lukte je niet?

AMD Ryzen 2700x - Asus Strix 2080 - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - 27" 1440p

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom op GoT! Maar op deze manier gaat het niet werken. Je zult bijvoorbeeld eerst de handleiding moeten lezen, etc. Zie ook de stappen van Het algemeen beleid #topicplaatsen

In dit geval zou ik ook adviseren eerst een tijdje te 'spelen' in een testomgeving.

Omdat we met deze topicstart niet veel meer kunnen adviseren dan "zoals staat in handleidingen", sluit ik het topic. Ik stel voor dat je een nieuw topic opent met concreet hoe en wat je probeert / waar je vastloopt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True