Mijn start menu in windows 7 reageert niet meer op mijn muis. Wel op de windows knop mijn toetsenbord en met de pijltoetsen kan ik wel navigeren, maar elk scherm dat ik op die manier open reageert ook niet op mijn muis (configuratiescherm bijvoorbeeld). Ik heb de pc diverse malen opnieuw opgestart, maar dat helpt niet. Ik kan feitelijk niks meer..
Ik kan overigens wel dingen op het bureaublad aanklikken, maar zodra ik bijvoorbeeld rechtermuis > schermresolutie doe, kan ik niks meer.
EDIT: Programmas als Spotify doen ook niks meer als ik ze via het bureaublad open. In veilige modus werkt het ook niet..
EDIT2: Toen ik ctrl + esc indrukte werkte alles ineens.. Nu ben ik alleen wel heel erg benieuwd wat dit was en of het vaker voorkomend probleem is..
Ik kan overigens wel dingen op het bureaublad aanklikken, maar zodra ik bijvoorbeeld rechtermuis > schermresolutie doe, kan ik niks meer.
EDIT: Programmas als Spotify doen ook niks meer als ik ze via het bureaublad open. In veilige modus werkt het ook niet..
EDIT2: Toen ik ctrl + esc indrukte werkte alles ineens.. Nu ben ik alleen wel heel erg benieuwd wat dit was en of het vaker voorkomend probleem is..
[ Voor 38% gewijzigd door jaihel op 15-04-2015 11:59 ]