Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3lv3T88
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 10:26
Deze post is niet bedoeld als promotie, maar om feedback te krijgen om eventuele verbeteringen door te voeren!

Hallo allemaal, ik ben samen met een zweeds bedrijf recentelijk een affiliate netwerk gestart, genaamd Roonle.
Het is ter vergelijken met Google Ads of het nederlandse AdsNet.
Het is een 2-in-1 platform waarop iemand met hetzelfde account zowel adverteerder als uitgever kan zijn.
Je kunt hier advertentie codes maken om op je website te zetten, waarna je betaald krijgt voor iedere klik hier op.

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje mee kunnen helpen door concretere informatie te geven wat jullie wel aanspreekt, maar ook wat jullie niet aanspreekt en het liefst met een suggestie er bij hoe het verbetert kan worden.

Het platform is *snip*
De informatie website is http://support.roonle.com
(voel je vrij om te registreren, er wordt geen gevoelige informatie gevraagd voor registratie)

De informatie website is de landing page (appart voor Adverteerders, Uitgevers en Pros) en bedoeld om mensen te informeren over ons platform en over te halen om te registreren.

Bij voorbaat dank aan iedereen die de moeite neemt, en ik hoop heel erg dat dit niet verwijderd zal worden omdat het als spam gezien wordt!

[ Voor 1% gewijzigd door RobIII op 15-04-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
V3lv3T88 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:45:
Deze post is niet bedoeld als promotie, maar om feedback te krijgen om eventuele verbeteringen door te voeren!
En toch valt het gewoon onder spam én sitechecks én werving!
en ik hoop heel erg dat dit niet verwijderd zal worden omdat het als spam gezien wordt!
Zie ook Als het niet mag, haal dan maar weg; je had ook gewoon even overleg kunnen plegen ;)
(voel je vrij om te registreren, er wordt geen gevoelige informatie gevraagd voor registratie)
Dan heb je een andere definitie van "gevoelige informatie" dan ik:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/czVPRuIsNA3jr5loL2Wa9py2/medium.png
Meer dan een username + wachtwoord heb je, in essentie, niet nodig.
Laat staan waar je verderop om vraagt:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/HVcXUyS78rEfDWtYnGYCATwG/medium.png
Ik hoop dat jullie mij hier een beetje mee kunnen helpen door concretere informatie te geven wat jullie wel aanspreekt, maar ook wat jullie niet aanspreekt en het liefst met een suggestie er bij hoe het verbetert kan worden.
Het is andersom: jij zult met concrete vragen moeten komen.

[ Voor 93% gewijzigd door RobIII op 15-04-2015 12:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.