Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toegang tot Hotmail weigeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:54
Mijn schoonzus zit met het volgende probleem.

Op een PC op een andere locatie (waar zij NIET bij kan) is er toegang tot haar Hotmail account.

Ze heeft haar wachtwoord online al gewijzigd, maar er wordt op de andere PC nog steeds mail gelezen.

Ik dacht even dat het te maken had met het feit dat een sessie pas na 24 uur verloopt, maar ze heeft het wachtwoord 2 weken geleden al gewijzigd.

Hoe kan dit, en belangrijker nog, hoe blokkeer ik d toegang vanaf die andere PC ?

Voor de goede orde, mijn schoonzus is de "eigenaar" van het Hotmail adres.

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
Wordt het wachtwoord toevallig in een wachtwoordmanager opgeslagen die ook op de andere PC staat?

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Noppesnada
Nee, dat is niet het geval.

Ze heeft het wachtwoord gewijzigd door online in te loggen op haar Hotmail account.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Idd. Waar een dergelijke ww manager gesynct kan zijn. Wat erg dom zou zijn, zo zonder wachtwoord er op, maar dat ter zijde :X

Zo niet: via web, POP3, of anders?

Al zou in alle gevallen wachtwoordwijzigen voldoende moeten zijn. Als POP: kan je uitschakelen via 'Verbinding maken met apparaten en apps via POP'.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:33
misch 2 step authentication aanzetten op het hotmail account?

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:58
en in ieder geval op haar pc controleren of er geen keylogger staat!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

^^ Dat! Hoe weet je dat de mail gelezen wordt en weet je ook van welke computer dat gebeurt (waar staat deze)? Je zus zal niet de eerst (en laatste) zijn waarvan het wachtwoord is gekaapt via een keylogger, denken het op te lossen door het wachtwoord aan te passen maar vergeten even dat het op het geïnfecteerde systeem gedaan wordt, waardoor 't geen enkel nut heeft.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Noppesnada
Keylogger zal ik laten controleren, goed punt.
Pagina: 1