• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:05
Klopt het i.d.d. dat wanneer je MXstream hebt op een analoge lijn, het echt niet mogelijk is om een huiscentrale voor meerdere
telefoons neer te zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? Indien dit onmoglijk blijkt, ben ik opzoek naar een uitbreidbaar intercom systeem (draadloos) voor 2 tot 6 toestellen en voor weinig, eenvoudige zelfbouw moet ook kunnen, maar ik weet echt niet waar ik terecht kan.

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb het bij mij niet geprobeerd, maar volgens mij moet je gewoon na de splitter een huiscentrale aan kunnen sluiten.
Zou eigenlijk niet weten waarom het niet werkt aangezien na de splitter het ADSL gebeuren niks meer met de telefoonlijn te maken heeft..

Verwijderd

kan gewoon, de draad die binnenkomt gewoon naar de splitter, vanaf daar naar adsl modem, en de andere aansluiting naar je centrale, dat dat niet zou kunnen is bullshit

• videodok
(van de MXstream site)

Welke eisen worden gesteld aan mijn huidig telefoonabonnement?

U moet beschikken over een telefoonlijn van KPN Telecom die aan de volgende voorwaarden voldoet:
- U hebt geen BelBudget-abonnement.
- Geen abonnement op de dienst Kostenindicatie (kostenteller).
- Geen groepsnummer of doorkiesnummer.
- Geen ODA (een fysiek doorschakelkastje).
- Geen ISDN30 of meervoudige aansluiting.

Bij telefonisch contact werd er door een van de medewerkers bevestigd, dat het i.d.d. niet mogelijk zou zijn. Nu zitten er 2 telefoons en 1 fax direct na de splitter aangesloten. Graag zou ik ook onderling tussen deze apparaten willen bellen. Is er iemand die het heeft uitgeprobeerd?

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

Shadowtje

Shadow

het kan volgens mij wel, vertelde iemand van de helpdesk dat we zo'n ding hadden, en hij zei er nix over

dit is geen link

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-03 04:25

qless

...vraag maar...

Kan wel, doe het hier ook...na de splitter kun je gewoon alle normale apperatuur gebruiken, dus ook een centrale!

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• videodok
Kijk dat geeft weer hoop. :) :)

Wil ik als laatste nog weten welke telefooncentrales (analoge lijnen) gebruikt worden.

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb thuis ADSL met een PABX (progress 22 dacht ik)

Gewoon splitter na het IsRa punt en dan kan op de telefoon aansluiting je huis centrale of PABX. Op de ADSL kant gaat dan je ADSL modem *duh* :)

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Pagina: 1