Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

laptop speakers modden

Pagina: 1
Acties:

• somebrony
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 25-10-2016
ik heb wat op internet zitten kijken en vond deze video YouTube: Laptop speaker replacement - Samsung R610

ik heb wat zitten kijken in mijn laptop en ik heb daar ruimte voor maar sloopt dit mijn laptop (met netjes plaatsen van speakers)

• dier
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09-09 10:53
Dit ligt aan jezelf, daar kan echt niets anders op gezegd worden denk ik.

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 13:56

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Met goed soldeerwerk, goede kabels, goede aarding, fatsoenlijke montage en een toepasselijk formaat (dus geen 12" subwoofer als het even kan :P) moet dat wel gaan ja, maar ligt vooral aan jezelf.

R7 3700X - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True