Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dynamische website opzetten voor dummies

Pagina: 1
Acties:
  • 345 views

• satori_1978
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23-10-2018
Ik ben nu aan het orienteren op een website voor mijn bedrijf. Ik ben op zoek naar de meest makkelijke, voor leken geschikt, methode om de content, menus e.d. regelmatig te kunnen veranderen. Mijn vraag is of Wordpress hier aan kan voldoen. Of is een ander pakket als Joomla hier meer geschikt voor ?

Ik wil graag op zo'n makkelijk mogelijke manier werken zonder te hoeven programmeren. Alvast bedankt !

Awaken

• CrazyFool
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:36
Als je professioneel wilt overkomen, hou je dan aan de regel schoenmaker blijf bij je leest.

Wil je simpel en snel kies voor wordpress, je kan makkelijk themas installeren.

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 00:54
Vergeet Joomla alvast, dat gaat je niks dan problemen opleveren. Neem wordpress of concrete5 of silverstripe ofzo. En als je echt weinig weet, laat het dan hosten bij een all-in-one hoster zoals one.com.

Probleem is dat een site meer is dan even wat software en plugins bij elkaar plempen. Het is dus niet aan te raden voor een bedrijf om een website in elkaar te knutselen als je uitstraling en bruikbaarheid van de site belangrijk is.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:48

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse 3 ja!

satori_1978 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:46:
Mijn vraag is of Wordpress hier aan kan voldoen. Of is een ander pakket als Joomla hier meer geschikt voor ?
Wat heb je zelf al gezocht / gevonden / geprobeerd? Zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we hier op GoT wel iets meer eigen inzet dan wat je nu laat zien in je topicstart ;)

Er zijn tig CMS'en en elk ervan hebben hun pro's en cons. Aan jou de taak om 't te destilleren tot een handvol CMS'en, die eens nader te bekijken, verder af te wegen en dan eventueel om (concrete!) vragen te stellen of over ervaringen te praten.

Nu doe je een, min-of-meer, "Welke XXX moet ik nemen?" en dat resulteert alleen maar in on-onderbouwde reacties die X, Y, Z of Q gaan roepen en dus zonder aan te geven waarom; daarbij kunnen we je niet adviseren op basis van je "requirements" (die je omschrijft als "makkelijke, voor leken geschikt, methode om de content, menus e.d. regelmatig te kunnen veranderen"); élk CMS doet dat wel zo'n beetje en ik neem aan dat je meer (concrete/specifieke) eisen hebt dan dat...

Open gerust een nieuw topic, maar hanteer dan voorgenoemde quickstart a.u.b. en hou de rest van deze reactie in je achterhoofd als je dat topic schrijft ;) Hou er ook rekening mee dat o.a. OS (Windows / *N?X / Whatever), taal (PHP / ASP.Net / Ruby / Whatever), RDBMS (MySQL / SQL Server / Whatever), Licentie (GPL / Commercieel / MIT / Whatever), budget etc. etc. allemaal relevant kunnen zijn in de afweging voor welk CMS je wel of niet wil gaan (o.a. afhankelijk van de al-dan-niet mogelijkheden je hosting etc.).

[Voor 14% gewijzigd door RobIII op 14-04-2015 23:38]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True