Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijzigings feedback review Hawkeye123 -> Desktopje

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Mede-auteur:
  • Hawkeye123
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 30-08 11:36

Hawkeye123

Review van Hawkeye123 lange tijd geleden ontvangen aangezien hij interesse had in één van mijn advertentie. Maar destijds heb ik mijn account laten annomatiseren dus was Hawkeye niet gemachtigd om mijn advertenties te bekijken (Althans dit vermoed ik). Ik heb niet eerder kunnen reageren aangezien ik een lange tijd niet actief was op tweakers.

Kan ik een beheerder even kijken wat hij precies bedoeld? Ik heb hem via de DM in kennis gesteld maar echter nog geen reactie ontvangen.

• Hawkeye123
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 30-08 11:36
Tsja als jij iets te koop zet, en ik kan dan je advertentie niet lezen, is wel een beetje vreemd toch?
Ik had hem toen graag voor de vraagprijs over genomen, maar was niet mogelijk, om dat ik niet gemachtigd was de advertentie te lezen.
Hoe dat kan weet ik niet, maar vond het wel vreemd, vandaar mijn feedback.

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-09 10:48

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

De reden dat de advertentie niet meer zichtbaar was, is dat wij om andere redenen het account hadden geblokkeerd. Bij blokkade gaan alle advertenties uit zicht om problemen te minimaliseren (geen reactie meer mogelijk)

Sowieso is de beoordeling voor gevallen waar een transactie heeft plaatsgevonden, of waar in ieder geval een concreet overleg is geweest. Dat een advertentie niet meer zichtbaar is, is geen ervaring te noemen, en dat komt dus ook niet in aanmerking voor een review.

>>> trashed

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True