Toon posts:

Wijzigings feedback review Hawkeye123 -> Desktopje

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Hawkeye123
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 22:32

Hawkeye123

Review van Hawkeye123 lange tijd geleden ontvangen aangezien hij interesse had in één van mijn advertentie. Maar destijds heb ik mijn account laten annomatiseren dus was Hawkeye niet gemachtigd om mijn advertenties te bekijken (Althans dit vermoed ik). Ik heb niet eerder kunnen reageren aangezien ik een lange tijd niet actief was op tweakers.

Kan ik een beheerder even kijken wat hij precies bedoeld? Ik heb hem via de DM in kennis gesteld maar echter nog geen reactie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkeye123
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-07 22:32
Tsja als jij iets te koop zet, en ik kan dan je advertentie niet lezen, is wel een beetje vreemd toch?
Ik had hem toen graag voor de vraagprijs over genomen, maar was niet mogelijk, om dat ik niet gemachtigd was de advertentie te lezen.
Hoe dat kan weet ik niet, maar vond het wel vreemd, vandaar mijn feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden dat de advertentie niet meer zichtbaar was, is dat wij om andere redenen het account hadden geblokkeerd. Bij blokkade gaan alle advertenties uit zicht om problemen te minimaliseren (geen reactie meer mogelijk)

Sowieso is de beoordeling voor gevallen waar een transactie heeft plaatsgevonden, of waar in ieder geval een concreet overleg is geweest. Dat een advertentie niet meer zichtbaar is, is geen ervaring te noemen, en dat komt dus ook niet in aanmerking voor een review.

>>> trashed

Dit topic is gesloten.