"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
De standaard vraag is dan: welke heb je zelf al gevonden, en waarom voldoen die niet?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Begrijp ik!
Ik heb zelf naar genoeg gratis alternatieven gezocht, maar die voldoen helaas niet.
Dit heb ik namelijk getest met de trial versie van Exult XML conversion wizard. Die werkt uitstekend, alleen krijg ik reclame in de records binnen MS Acces. Nu kan ik Exult wel aanschaffen, maar $105 dollar is wat veel voor een programma dat je niet dagelijks gebruikt. En daarom zoek ik naar of goedkopere of gratis varianten.
Daarnaast is er echt niks aan Fora of ervaringen te vinden omtrent Exult XML.
Ik heb zelf naar genoeg gratis alternatieven gezocht, maar die voldoen helaas niet.
Dit heb ik namelijk getest met de trial versie van Exult XML conversion wizard. Die werkt uitstekend, alleen krijg ik reclame in de records binnen MS Acces. Nu kan ik Exult wel aanschaffen, maar $105 dollar is wat veel voor een programma dat je niet dagelijks gebruikt. En daarom zoek ik naar of goedkopere of gratis varianten.
Daarnaast is er echt niks aan Fora of ervaringen te vinden omtrent Exult XML.
En welke zijn dat dan? Want dat is wel een vereiste, scheelt ook de mensen die eventueel willen adviseren werk. Als ik "xml conversion" in Google intik krijg ik zat opties.H.Boss schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:05:
Begrijp ik!
Tja, als dit voldoet en andere programma's niet, dan is het blijkbaar erg goed en zul je toch moeten overwegen te betalen. De zon gaat voor niets op, blijkbaar doen de programmeurs goed werk en mogen ze daar wel wat voor verwachten.Dit heb ik namelijk getest met de trial versie van Exult XML conversion wizard. Die werkt uitstekend, alleen krijg ik reclame in de records binnen MS Acces. Nu kan ik Exult wel aanschaffen, maar $105 dollar is wat veel voor een programma dat je niet dagelijks gebruikt. En daarom zoek ik naar of goedkopere of gratis varianten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat klopt. Opties genoeg, maar het is een wirwar voor de leek.gambieter schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:09:
[...]
En welke zijn dat dan? Want dat is wel een vereiste, scheelt ook de mensen die eventueel willen adviseren werk. Als ik "xml conversion" in Google intik krijg ik zat opties.
[...]
Tja, als dit voldoet en andere programma's niet, dan is het blijkbaar erg goed en zul je toch moeten overwegen te betalen. De zon gaat voor niets op, blijkbaar doen de programmeurs goed werk en mogen ze daar wel wat voor verwachten.
En ik geef je gelijk dat het programma erg goed is. Dan is het inderdaad het overwegen waard.
Mijn topic was dan wat kort door de bocht, maar meer om een duwtje in de goede richting te krijgen en vanwege hopeloosheid.
Ik heb geen idee hoe geavanceerd je data is, maar vanuit access -> external data -> xml file volstaat blijkbaar niet?
Ja, die optie volstaat niet helaas. Want ik krijg constant fouten. Het werkt dan wel weer goed in Excel, daar kan ik vanuit de structuur werken van de XML en zo de data toevoegen die ik zelf wil.Yemoke schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:45:
Ik heb geen idee hoe geavanceerd je data is, maar vanuit access -> external data -> xml file volstaat blijkbaar niet?
Het gaat om XML files van 100MB per stuk.
Waarom voldoen die gratis alternatieven niet?
Wat probeer je eigenlijk te bereiken? "XML conversion" is nogal een betekenisloos, zo'n beetje alle software die iets met XML doet kun je een conversie noemen.
Wat probeer je eigenlijk te bereiken? "XML conversion" is nogal een betekenisloos, zo'n beetje alle software die iets met XML doet kun je een conversie noemen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
tsja, dit gaat niet opschieten. Het enige wat precies hetzelfde kan als Novixys Exult XML is... Novixys Exult XML. We willen graag met je meedenken, maar de voorzet moet van jou komen. Wat voor conversie is het, wélke alternatieven heb je getest en waar gaat dat op fout.H.Boss schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:53:
Ik ben opzoek naar een alternatie(ven)f voor Novixys Exult XML Conversion wizard. Die ook precies hetzelfde kan.
Ik hoor het graag!!
Omdat het nu meer vragen dan antwoorden oproept gaat dit topic op slot.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()