Geheugen weergave probleem bij Windows Taakbeheer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-07 00:33
http://gyazo.com/943d53f37e0688fe16d051da18dad420 (een plaatje zegt meer dan 1000 woorden)

Als ik het goed herinner, waren de waardes veel hoger. Ik kan het verder ook niet uit uitleggen omdat ik niet weet wat er veranderd/anders is.

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/943d53f37e0688fe16d051da18dad420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:56
Oke.

En wat is de vraag?

Vast als vervolg daarop: vink eens 'processen van alle gebruikers weergeven' aan en voeg ook eens een screenshot van het tabblad 'prestaties' bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
Thralas schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:39:
Oke.

En wat is de vraag?

Vast als vervolg daarop: vink eens 'processen van alle gebruikers weergeven' aan en voeg ook eens een screenshot van het tabblad 'prestaties' bij?
Het probleem is dat processen in het verleden hogere waardes hadden bij "geheugen". Dit is een voorbeeld om te laten zien hoe mijn waardes waren (http://files.computertotaal.nl/2010/4/taakbeheer.png). Mijn maximaal geheugen gebruik is nu +/- 300kb en dat kan niet de goede waarde zijn.

- "processen van alle gebruikers weergeven" heeft helaas ook niet geholpen.
- Wat me nu ook opvalt is dat er staat "geheugen (privewerkset). Ik twijfel of het standaard is dat er "privewerkset" achter staat.

[ Voor 9% gewijzigd door KvNwPPr op 17-04-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:56
Ah, nu zie ik het ook. Subtiel.

Ja, dat is maf, en onjuist weergegeven.
KvNwPPr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:44:
- Wat me nu ook opvalt is dat er staat "geheugen (privewerkset). Ik twijfel of het standaard is dat er "privewerkset" achter staat.
Ik ook. Als het goed is kun je onder Beeld ergens de kolommen selecteren die worden weergegeven. Ik heb geen idee wat de exacte defaults en opties zijn, maar mogelijk kun je daar de juiste kolom aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykp
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2024

ykp

Probeer dit eens:

1. Open Configuratiescherm
2. Ga naar Klok, Taal en Regio
3. Kies 'De indeling voor datum, tijd of getallen wijzigen' (onder 'Land en taal')
4. Klik op 'Meer Instellingen'
5. Zet achter decimaalteken een komma
6. Klik op instellingen toepassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
ykp schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:17:
Probeer dit eens:

1. Open Configuratiescherm
2. Ga naar Klok, Taal en Regio
3. Kies 'De indeling voor datum, tijd of getallen wijzigen' (onder 'Land en taal')
4. Klik op 'Meer Instellingen'
5. Zet achter decimaalteken een komma
6. Klik op instellingen toepassen
Bedankt!!! Ik snap niet waarom het verschil tussen een komma en punt de geheugen weergave beïnvloed maar het is opgelost.
Pagina: 1