Toon posts:

Hdd naar Hdd verplatsen

Pagina: 1
Acties:

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-02 11:52
Ik heb een hdd die voor garantie weg moet (Zie probleem hier)
maar nu wou ik de complete in houd verplaatsen naar een andere hdd die ik ooit uit een oude laptop heb gehaald. Zodat ik daar tijdelijk mijn gegevens kwijt kan.

Is dit mogelijk en kan ik dit dan gewoon doen met software die je ook gebruikt voor het overzetten van hdd ssd dingen. of moet ik daar andere software voor gebruiken ? Alvast bedankt :)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jahoor dat kan, Google er maar op, kom je genoeg tegen

[Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 14-04-2015 18:20]

39

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-03 16:07

Swordlord

Act first, think never

Ja dat kun je clonen...

En eerlijk gezegd, die schijf van jouw zou ik nog niet afschrijven, maar ga je gang kerel...
Ow wacht, er zijn alweer 2 extra bad sectors bij sinds je post in het SMART topic.

Die mag wel weg dan...

[Voor 32% gewijzigd door Swordlord op 14-04-2015 18:22]

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-03 13:37
ja

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-02 11:52
Ik heb nu een probleem. ik probeerde nog wat foto's zonder kloon programma over te zetten (simpel weg om dat er alleen bestanden op staan die ook ergens anders staan opgeslagen dus klonen was niet nodig) maar nu gaat kopiereen zeer langzaam/ of en loopt vast. wat moet ik doen :? .
Voorbeeld :

meer doet hij niet helaas ! Iemand een idee hoe ik er nog wat van kan redden of op een andere manier kan doen ? _/-\o_

Edit :

Ik heb alles 1 voor 1 kunnen kopieren met een paar vast lopers. hdd is op de post voor garantie
topic mag dicht ;)

[Voor 11% gewijzigd door Nder op 15-04-2015 22:05]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee