Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke Asus N751? Hulp bij de verschillen gewenst....

Pagina: 1
Acties:

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:04

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
Hey guys,

Op basis van de BBG April 2015 wil ik de Asus N751JK aanschaffen:

reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2015

In de pricewatch vind ik 4 nagenoeg identieke versies.

pricewatch: Asus N751JK-T7129H

pricewatch: Asus N751JK-T7130H

pricewatch: Asus N751JK-T7121H

pricewatch: Asus N751JK-T7122H

In de vergelijking:

http://tweakers.net/price...;423336;423364/categorie/

De 7129 en 7130 verschillen van elkaar op gebied van werkgeheugen en HDMI namelijk 8 gb versus 16 gb en de 7130 heeft HDMI 2.0 tov de 7129

Tussen de 7121 en 7122 is het werkgeheugen ook verschillende namelijk 8 gb versus 16 gb, overige verschillen zie ik niet.

Ik wil vrij snel de 7129 bestellen, wie wijst me op de onderlinge verschillen of kan me juist een andere versie van de N751JK aanraden?

Alvast bedankt. :)

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
Iemand?

Kan wel wat hulp gebruiken, wie weet het verschil?

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Wel buiten het intern geheugen zijn de verschillen erg klein.

Ik weet niet precies waarvoor je hem wilt gebuiken? Maar voor internetten, Mail en Office is denk ik de 7129 de beste keuze. Je gaat die 16gb waarschijnlijk niet snel gebruiken. Hetzelfde geld voor HDMI.

Nickname KasPlantje.

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Het verschil in deze laptops, buiten het verschil in ram, zal waarschijnlijk interne producten zijn, denk aan een LG scherm ipv een Samsung scherm. Dit zijn dingen die je niet vaak te zien krijgt op verkoop sites je zou ze eens een keer op de Asus site kunnen opzoeken en kijken wat de verschillen zijn daar.

Dit kan heel af en toe een impact hebben op de kwaliteit, maar gezien deze laptops in de zelfde configuratie maar 30 euro van elkaar af liggen zal het niet veel zijn.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
Thanks guys!
GerGio schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:10:
Wel buiten het intern geheugen zijn de verschillen erg klein.

Ik weet niet precies waarvoor je hem wilt gebuiken? Maar voor internetten, Mail en Office is denk ik de 7129 de beste keuze. Je gaat die 16gb waarschijnlijk niet snel gebruiken. Hetzelfde geld voor HDMI.
Zwaarste gebruik zal Photoshop/Lightroom worden.

We draaien nu met een T6500 Core2Duo met 4gb, de K50in van Asus waar ik een 256gb samsung SSD in heb gezet.

Die 8gb 7129 met zijn i7 is dan meer dan voldoende upgrade, denk ik.
NC83 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:27:
Het verschil in deze laptops, buiten het verschil in ram, zal waarschijnlijk interne producten zijn, denk aan een LG scherm ipv een Samsung scherm. Dit zijn dingen die je niet vaak te zien krijgt op verkoop sites je zou ze eens een keer op de Asus site kunnen opzoeken en kijken wat de verschillen zijn daar.

Dit kan heel af en toe een impact hebben op de kwaliteit, maar gezien deze laptops in de zelfde configuratie maar 30 euro van elkaar af liggen zal het niet veel zijn.
Kijk, daar komt de aap uit de mouw, thanks voor deze aanvulling. Dat wist ik niet, ik zal eens op de website van asus zelf gaan koekeloeren, als ik niks geks tegenkom dan wordt het de 7129.

Bedankt!!! _/-\o_

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Ik doe ook maar een gok hier het kan ook heel goed zijn dat ze gewoon een iets goedkopere manier hebben gevonden om em in elkaar te zetten. En om te voorkomen dat ze allemaal in prijs zakken hebben ze er een nieuwe type nummer aan gegeven. Maar met de informatie die we hebben kunnen we dit allemaal natuurlijk niet zeker weten of uitvinden.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Topicstarter
daar zeg je zowat.....

ik heb net al even op de asus website gekeken maar daar staan niet voldoende specs om te kijken of er verschillende panelen etc in verwerkt zitten.

edit:

inmiddels de 7129 besteld, komt vandaag binnen als het goed, ben benieuwd :)

[ Voor 21% gewijzigd door Fraggert op 30-04-2015 10:07 ]

Pagina: 1