Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Adinias
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 25-09 09:39
Hallo iedereen,

Adinias hier.

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een mechanisch toetsenbord voor bij mijn gaming PC. Voor het bovenstaande weet ik dat ik Cherry Brown keys het beste kan gebruiken. Maar wat ik me af vroeg is welk merk ik het beste kan nemen als ik niet meer dan 100 euro uit wil geven. Ik heb veel rondgekeken en keek vooral naar CM Storm. Maar zijn er misschien nog andere Mechanische toets-soorten zoals Cherry Brown die goedkoper zijn?

Mijn voorkeur gaat altijd naar Corsair voor mechanische toetsenborden, alleen zijn deze zo duur :'(

Iemand enige tips die ik goed kan gebruiken voor het kopen van mechanische toetsenborden (ik wil zeker GEEN Cherry Blue of een andere 'clicky' switch).

Zie de toetsenborden hierboven voor waar ik ongeveer naar kijk. Als er LED-verlichting bij komt, moet het ook niet met mijn kast vloeken (een kleur die bij groen past).

Alvast bedankt,

Adinias.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

• MEasterEgg
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 10:09
Gebruik zelf de Ducky Zero met Brown switches, ben er erg te spreken over. Ik heb mijn toetsenborden liefst simpel en robuust dat is twee vereisten waar de Zero aan voldoet. Daarnaast met de MX Brown switches een genot om op te typen en te gamen.

Edit: Ik heb net even gekeken en alle ledjes (voor Capslock and Numluck etc) zijn allemaal groen.

[Voor 17% gewijzigd door MEasterEgg op 15-04-2015 10:53]

• batavier
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 26-09 17:42

batavier

Grazen, kreng!!!

Ik heb de Zero ook. Prima ding, lekker zwaar en typt heerlijk. Mijn Zero heeft geen LED-verlichting achter de toetsen (behalve bij CAPS LOCK, num lock en scroll lock) en die zijn inderdaad groen. De LED-verlichting van die drie toetsen zit ook op de toetsen zelf en niet rechtsboven op het toetsenbord zoals bij veel andere toetsenborden.

http://www.duckychannel.com.tw/en/ZERO_DK2108.html

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

• Yariva
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 13:52

Yariva

Power to the people!

Ik heb zelf gisteren de CM storm Quickfire XT gekocht. Deze heeft geen backlid etc, heb hem ook gekocht voor office gebruik waar al die toeters en bellen helemaal niet nodig zijn. Ik zal aan je doorgeven wat de bevindingen zijn!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True