Ik ben bezig met een Wordpress website. Hier probeer ik een aantal fonts (10 fontfiles) in te laden.
Via fontsquirrel heb ik mijn webfonts laten genereren en alle fonts werken naar behoren, behalve eentje. Dit font komt uit hetzelfde font-pakket als de andere varianten die ik van dit font gebruik.
Het font waar het om gaat is PT Sans. PT Sans regular.
De italic en de bold versies worden wel gewoon ingeladen. Alleen de regular pakt ie niet. Alle url's naar de fontbestanden kloppen gewoon in de css files.
Gebruikte code:
Ik heb geprobeerd via expert modus op Fontsquirrel het font nog eens te genereren, maar dat haalt niks uit.
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Via fontsquirrel heb ik mijn webfonts laten genereren en alle fonts werken naar behoren, behalve eentje. Dit font komt uit hetzelfde font-pakket als de andere varianten die ik van dit font gebruik.
Het font waar het om gaat is PT Sans. PT Sans regular.
De italic en de bold versies worden wel gewoon ingeladen. Alleen de regular pakt ie niet. Alle url's naar de fontbestanden kloppen gewoon in de css files.
Gebruikte code:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| @font-face { font-family: 'pt_sans'; src: url('fontfiles/pts55f-webfont.eot'); src: url('fontfiles/pts55f-webfont.eot?#iefix') format('embedded-opentype'), url('fontfiles/pts55f-webfont.woff2') format('woff2'), url('fontfiles/pts55f-webfont.woff') format('woff'), url('fontfiles/pts55f-webfont.ttf') format('truetype'), url('fontfiles/pts55f-webfont.svg#pt_sansregular') format('svg'); font-weight: normal; font-style: normal; } |
Ik heb geprobeerd via expert modus op Fontsquirrel het font nog eens te genereren, maar dat haalt niks uit.
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh