Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Marc0nly
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 27-09 17:40
Ik zoek een?
Een smartphone van minimaal 5 inch en minimaal Android 4.4.2

Wat is je budget?
Rond de 150 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil er voornamelijk filmpjes/muziek op kijken/afspelen en games op spelen. En natuurlijk de standaard dingen als bellen, WhatsAppen en social media.

Wat heb je zelf al gevonden?
http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_155030.html lijkt mij een prima mobiel als je naar prijs/kwaliteit verhouding kijkt.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is de mobiel die ik zelf opgezocht heb goed genoeg voor de prijs of kan ik beter krijgen?
En kan mijn T-Mobile SIM kaart hier in?

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 15:16
Laat de telefoon uit de linkje maar zitten, echt waar dat krijg je spijt van.

Ga voor een andere Chinese telefoon (lenovo? xiaomi?)

En anders doe wat extra geld erbij en koop de nieuwe Moto G (die draait nu op 5.0.2 en krijgt nog sowieso 5.1).

• Marc0nly
Mizgala28 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:39:
Laat de telefoon uit de linkje maar zitten, echt waar dat krijg je spijt van.

Ga voor een andere Chinese telefoon (lenovo? xiaomi?)

En anders doe wat extra geld erbij en koop de nieuwe Moto G (die draait nu op 5.0.2 en krijgt nog sowieso 5.1).
Waarom zou ik daar spijt van krijgen en waarom zou ik die telefoons die jij voorsteld wel nemen?

• Mizgala28
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 15:16
Marc0nly schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:51:
[...]

Waarom zou ik daar spijt van krijgen en waarom zou ik die telefoons die jij voorsteld wel nemen?
De toestel die jij in je linkje aangeeft is prima, maar hun garantie afhandeling is een ramp, een kennis had een toestel van hun, ging na 2 maanden stuk en werd opgestuurd, hun vinden dat alles OK was en stuurden hem terug, telefoon kwam nooit aan en de bedrijf gaf de kennis de schuld, bij een andere kennis daartegen bleven ze de kapotte toestel terugsturen met bewereing dat alles werkte, helaas niet de GSM/3G chip werkte niet.

• Marc0nly
Mizgala28 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:55:
[...]

De toestel die jij in je linkje aangeeft is prima, maar hun garantie afhandeling is een ramp, een kennis had een toestel van hun, ging na 2 maanden stuk en werd opgestuurd, hun vinden dat alles OK was en stuurden hem terug, telefoon kwam nooit aan en de bedrijf gaf de kennis de schuld, bij een andere kennis daartegen bleven ze de kapotte toestel terugsturen met bewereing dat alles werkte, helaas niet de GSM/3G chip werkte niet.
Oké, maar die andere mobiels die jij aanraadt waarom zou ik die kopen?

• Reynouts
  • Registratie: maart 2014
  • Niet online
Ik heb sinds een jaar een Moto G LTE, bevalt erg goed. Kan er alles mee doen wat ik wil, prima accu, mooi 5 inch schermpje. Wel twee tientjes boven je budget.

• Momus
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Die Mlais komt prima uit de verschillende reviews vooralsnog.
Je kan even rustig de topic erover doorlezen: [Mlais M52] Ervaringen en Discussie

• Marc0nly
Ik ga toch voor de Mlais M52. Ik ga het risico gewoon nemen aangezien de specificaties erg goed zijn voor het budget en dat er wat kapot gaat kan met elke mobiel gebeuren.
Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True