Beste mede tweakers,
Ik heb twee jaar deze tablet, destijds overgenomen van een tweaker die er stock android 4.0 ICS op heeft gezet. Helaas weet ik niet welke custom rom en kernel erop staan. Aanschafdatum is overigens mei 2011.
Het probleem deed zich vorige week voor. Ik zat wat te internetten (tweakers nieuws lezen
) toen Chrome ermee stopte. Dit gebeurde wel vaker, normaliter was dit even drie seconden wachten en chrome opnieuw opstarten waarna ik weer een week zonder crash verder kon. Op mn telefoon stopt Chrome er soms ook plotseling mee dus ik zocht er niks achter.
Nu was het echter zo dat na de crash de tablet compleet bevroren was. Dus ik heb toen het scherm uit gedaan (1x powerbutton ingedrukt), 2 sec gewacht en toen weer aan proberen te doen, wat absoluut niet lukte. De tablet toen tien minuutjes met rust gelaten en daarna een nieuwe poging gedaan, wat ook niet mocht baten. Ik heb verschillende dingen geprobeerd om de tablet weer te laten leven:
Ik heb twee jaar deze tablet, destijds overgenomen van een tweaker die er stock android 4.0 ICS op heeft gezet. Helaas weet ik niet welke custom rom en kernel erop staan. Aanschafdatum is overigens mei 2011.
Het probleem deed zich vorige week voor. Ik zat wat te internetten (tweakers nieuws lezen
Nu was het echter zo dat na de crash de tablet compleet bevroren was. Dus ik heb toen het scherm uit gedaan (1x powerbutton ingedrukt), 2 sec gewacht en toen weer aan proberen te doen, wat absoluut niet lukte. De tablet toen tien minuutjes met rust gelaten en daarna een nieuwe poging gedaan, wat ook niet mocht baten. Ik heb verschillende dingen geprobeerd om de tablet weer te laten leven:
- Powerbutton 15 seconden ingedrukt houden met en zonder oplader aangesloten (geen resultaat)
- Handleiding van Archos erbij gepakt --> link (geen resultaat)
- Naar herstelmenu gaan (volume up button ingedrukt houden voor minimaal 30 seconden met en zonder oplader aangesloten (geen resultaat)
- Powerbutton + volume up button ingedrukt houden + oplader aangesloten, hopend dat dit een 'jumpstart' mocht zijn, denkend aan een lege accu. (geen resultaat)
- Powerbutton + volume down button ingedrukt houden + oplader aangesloten (geen resultaat)
- De tablet 1 uur aan de oplader laten liggen en toen opnieuw geprobeerd. Het is mij bekend dat deze tablet niet oplaadt als die uitstaat, maar kon het altijd proberen
(geen resultaat)
- Heel veel googlen naar soortgelijke problemen bij dezelfde en soortgelijke tablets (geen resultaat)
- En natuurlijk, ook hier op tweakers rond gezocht, maar ook hier niks kunnen vinden.
Life is too short to drink bad whisky