Toon posts:

Gaming muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb jarenlang met veel plezier de Logitech MX518 gebruikt. Helaas begint hij nu echt af te takelen en zal ik op zoek moeten naar een nieuwe gaming muis. Ik heb al een beetje rondgekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Blijkbaar is er al een opvolger van de MX518 geweest, de G400 en de G400s, maar deze worden nu ook niet meer verkocht. Een opvolger van de G400 kan ik helaas niet vinden.

Ik zoek een?
Gaming muis. Een waardige opvolger van mijn MX518. De algemene "feel" en de grip van de MX518 vond ik gewoon erg fijn, dus ik hoop dat er een vergelijkbare muis te vinden is

Wat is je budget?
ongeveer 50 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk. Wel altijd goede ervaringen gehad met Logitech

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen :)

• kemped2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-06-2025
Zowie FK1, door de meeste counterstrike pros de beste muis in the wereld genoemd.
Als je ooit een razer deathadder hebt gehad weet je hoe goed die zijn, dit is een betere versie daarvan met de beste laser op de markt.

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb ook jaren de MX518 gehad en daarna de G400s gekocht. Ondanks dat deze precies dezelfde vorm heeft was het toch enorm wennen. Mede dankzij de veel nauwkeurigere laser.

Deze lijkt er ook veel op: pricewatch: Logitech G500s Gaming Mouse

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem, ik had een G400 maar die is helaas ook aan vervanging toe. Erg jammer dat de G400 of een vergelijkend model niet meer te krijgen is. 't was een geniale muis voor een goede prijs... De pricewatch: Logitech G300s lijkt qua vorm wel erg op de MX518, maar ik lees gemixte reviews over de sensor. Ik denk dat het voor mij de pricewatch: CM Storm Mizar wordt, zelfde budget en krijgt veel positieve reviews hier op tweakers.

Ryzen 3600 - GTX1060

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02 11:47
Logitech G602 misschien. Draadloos. Geweldige look en feel. en die 6 knopjes valt best wel mee eigenlijk ik was er zo aan gewend pricewatch: G602 Wireless Gaming Mouse

Nickname KasPlantje.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reacties d:)b . Ik zal de muizen die jullie hebben genoemd eens bekijken. De g300 ben ik inderdaad ook al tegengekomen, maar het lijkt alsof de knoppen een beetje raar geplaatst zijn bij deze muis.
Pagina: 1