Een laptop van een vriendin van mij was bezaaid met malware en rotzooi. Ze is toen bij de Mediamarkt om advies gaan vragen. Die knuppels hebben haar, als leek zijnde, McAfee aangesmeerd voor iets van 5 tientjes. Nu ben ik geen heavy weight met PC's en Antivirus programma's, maar ik weet wel dat ze 50 euri toe gekregen had moeten hebben om McAfee aan te nemen. De malware is natuurlijk niet verwijderd op haar laptop, dus ben ik aan de slag gegaan met CCleaner en een tooltje van Windows. Nu is zo goed als alle rotzooi verwijderd, alleen zit de laptop nog met een of andere McAfee/Norton combi crap.
Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik het beste aankomen bij de Mediamarkt om het geld terug te eisen (want het lijkt mij achterlijk advies om McAfee te kopen) en met welke argumenten? Als het überhaupt zin heeft. Of kan ik beter zelf alles verwijderen en een beter programma fixen? Volgens mij heeft die oude eigenaar van McAfee zo'n removal tool vrij gegeven.
Thanks alvast!
Mijn vraag aan jullie is hoe kan ik het beste aankomen bij de Mediamarkt om het geld terug te eisen (want het lijkt mij achterlijk advies om McAfee te kopen) en met welke argumenten? Als het überhaupt zin heeft. Of kan ik beter zelf alles verwijderen en een beter programma fixen? Volgens mij heeft die oude eigenaar van McAfee zo'n removal tool vrij gegeven.
Thanks alvast!