Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt, zijn er wat bugs bij de laatste GeForce Experience versie (2.4.1.21). Hierbij krijg je een venster met deze melding als je GeForce Experience opent en Shadowplay hebt aan staan: Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2rm1ogw.jpg
Gelukkig zijn er wat oplossingen die je kan doen totdat Nvidia met een update komt voor GeForce Experience.

Oplossing: sluit GeForce Experience > open Taakbeheer > beëindig de volgende processen: Nvidia Backend (32 bit), en Nvidia Capture Server. Vervolgens start je GeForce Experience weer op. Schakel dan Shadowplay weer in met de gewenste settings. Er zouden nu geen errors meer moeten komen (let op: dit probleem doet zich wel weer helaas voor als je de pc opnieuw hebt opgestart). Als je nog steeds de error krijgt, doe dan het volgende: sluit GeForce Experience > open taakbeheer > beëindig de volgende processen: Nvidia Backend (32 bit), Nvidia Capture Server én Nvidia Network Service (32 bit).

Ik hoop jullie hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Vraag gerust ;),

Greetz

edit:
Ik zat trouwens te twijfelen of dit bij Cliënt Software Algemeen hoorde of bij Videokaarten & Beeldschermen

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-04-2015 09:26 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:33

Esumontere

Floep, banaan.

Gezien je dit elke keer moet doen als je je pc opnieuw opstart vind ik het niet bepaald een oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dan noemen we het toch een fix, je moet er wat voor overhebben om jezelf te profileren op het wild wild web...?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:25

Thomg

Aww yiss

Als je dit heel vaak krijgt zou ik je aanraden een simpel batch progje te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Thomg schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:45:
Als je dit heel vaak krijgt zou ik je aanraden een simpel batch progje te schrijven.
Nvidia schijnt bezig te zijn met een permanente oplossing. Dit is meer een tijdelijke oplossing totdat Nvidia komt met de permanente oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:42:
Dan noemen we het toch een fix, je moet er wat voor overhebben om jezelf te profileren op het wild wild web...?
Ik weet niet waar je het over hebt. Of wat je duidelijk wilt maken. Ik geef alleen een tijdelijke oplossing. Omdat ik heel GeForce Experience niet kon gebruiken door het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Was mijn reactie op Esumontere ;)

En zoals Thomg al aangeeft batch file maken, dan fix je al die handelingen met één double click..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:33:
Was mijn reactie op Esumontere ;)

En zoals Thomg al aangeeft batch file maken, dan fix je al die handelingen met één double click..
Thomg schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:45:
Zojuist het batch bestandje gemaakt. Bedankt voor het idee. Hier de link voor de download: https://www.dropbox.com/s...rce%20Experience.bat?dl=0

Bij mij werkt hij naar behoren (Windows 8.1 x64).

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 14-04-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Gezien je allerlei 32bits services sluit, is er geen x64 executable, of mss de verkeerde versie gedownload?

lijkt me dat een bedrijf wat zulke overpriced hardware heeft, toch ook wel wat fatsoenlijke support kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:39:
Gezien je allerlei 32bits services sluit, is er geen x64 executable, of mss de verkeerde versie gedownload?

lijkt me dat een bedrijf wat zulke overpriced hardware heeft, toch ook wel wat fatsoenlijke support kan leveren?
Voor zover ik weet is er alleen maar een 32 bits versie. Bij mij werkt het iig :P.

Dat vind ik ook ja, heb het ook aangegeven op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapabeardon
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:07
Ik heb vooralsnog gewoon een oude versie van GeForce Experience om video's op te nemen. Deze crasht niet. Zoek op google naar oldversions GeForece experience en gooi de nieuwe versie eraf, functionaliteit is nagenoeg hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Slapabeardon schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:49:
Ik heb vooralsnog gewoon een oude versie van GeForce Experience om video's op te nemen. Deze crasht niet. Zoek op google naar oldversions GeForece experience en gooi de nieuwe versie eraf, functionaliteit is nagenoeg hetzelfde.
Jammer dat het bij Nvidia altijd [sarcasm] jaren [/sarcasm] duurt voordat ze zo'n fix opgelost hebben. Er moet nog steeds een programma update komen om die fout op te lossen.

Pagina: 1