© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Ik denk dat de 566 het vaakst sux6vol word geoverclockt. Maar kweet niet of de 600 of 633 hoger kan.
Mijn 566 draait nu op 870 en ik wil naar de 950 toe
Mijn 566 draait nu op 870 en ik wil naar de 950 toe
Ben tevreden nu ..
Mijn Celeron 566 loopt nu superstabiel op 892. (de volgende stap was 935 en dat deed ie net niet stabiel)
Mijn Celeron 566 loopt nu superstabiel op 892. (de volgende stap was 935 en dat deed ie net niet stabiel)
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Yep, Celeron 566 + MSI 9605 Master
Draait hier stabiel op 952 (1.80V) met Golden Orb.
Loopt zelfs op 970, maar 3D-spellen lopen dan meestal na een kwartiertje vast.
Draait hier stabiel op 952 (1.80V) met Golden Orb.
Loopt zelfs op 970, maar 3D-spellen lopen dan meestal na een kwartiertje vast.
PSN-id: Chrasher
thnx,
na een tripje naar de overclokkers.com website denk ik dat ik voor de cII 566 ga met een abit of msi slocket.
welke koeler geeft goede prestaties en past goed op een slocket? (zo min mogelik ram sloten geblokkeerd) ik heb een abit bx6 rev.2 met de laatste bios update.
alvast bedankt.
Ocf81
na een tripje naar de overclokkers.com website denk ik dat ik voor de cII 566 ga met een abit of msi slocket.
welke koeler geeft goede prestaties en past goed op een slocket? (zo min mogelik ram sloten geblokkeerd) ik heb een abit bx6 rev.2 met de laatste bios update.
alvast bedankt.
Ocf81
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Koop een abit slocket 3 veel instel mogelijk heden, stabiel en zit mooi vast in je slot 1 mobo. een golden orb koeld goed en geen dimm sloten bezet.
ja Ruud, dat kan, maar hoeft niet per se bij iedereen. Ligt ook aan de CPU zelf.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1