Ik heb een probleem en Google helpt me ook niet echt mee. Ik heb een custom theme voor Wordpress en daar doen de shortcodes het niet. Als ik dus [shortcode] in een page plaats, dan laat hij ook letterlijk de shortcode zien op de pagina.
Ik heb de faq van WP er al op nageslagen, maar de opties die daar aangegeven worden werken niet (in mijn theme). Plugins uitzetten werkt ook niet, maar default theme werkt weer wel.
Iemand enig idee waar ik naar moet kijken? Ben er al de hele dag mee bezig en ik weet zeker dat het iets kleins is, maar omdat ik er al zolang mee bezig ben zie ik door de bossen de bomen niet meer
Het plaatsen van <?php echo do_shortcode( $content ) ?> in page.php werkt ook niet.
Ik heb de faq van WP er al op nageslagen, maar de opties die daar aangegeven worden werken niet (in mijn theme). Plugins uitzetten werkt ook niet, maar default theme werkt weer wel.
Iemand enig idee waar ik naar moet kijken? Ben er al de hele dag mee bezig en ik weet zeker dat het iets kleins is, maar omdat ik er al zolang mee bezig ben zie ik door de bossen de bomen niet meer
Het plaatsen van <?php echo do_shortcode( $content ) ?> in page.php werkt ook niet.
Dit vond ik in mijn functions.php, maar ik heb te weinig code kennis om hier add shortcodes van te makenfunction get_only_text() {
global $post;
$content = strip_shortcodes($post->post_content);
$words = explode(' ', $content);
if(count($words) > $excerpt_length) :
array_pop($words);
array_push($words, '');
$content = implode(' ', $words);
endif;
$content = strip_tags($content);
echo $content;
}
[ Voor 30% gewijzigd door Yzord op 13-04-2015 22:21 ]