Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voornamelijk om games(BF4, GTA 5, The Division, Witcher 3) op te spelen en zo nu en dan series te kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee Illyama ProLite E2483HS schermen, toetsenbord, muis, boxenset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het huidige systeem dat ik heb is inmiddels al weer wat verouderd. Deze zal een toekomst krijgen als testbak. Ik heb de keuze gemaakt een nieuwe desktop te halen omdat ik merk dat ik lange loadingscreens heb bij het starten van eigenlijk alles. Een SSD is dus een vereiste. Verder wil ik graag dat ik twee schermen kan gebruiken of eventueel 1 goed scherm koop dat groter/beter is dan mijn huidige scherm voor een mooie prijs. Momenteel heb ik twee schermen waarvan ik er maar 1 gebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Onderstaande heb ik samen gesteld, echter moet er nog een kast en HDD bij. Graag zou ik hier advies over willen hebben. Ook hoor ik graag of 8GB voldoende zal zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte en een systeem wat weer 5 jaar mee kan. Begrijpelijk dat de settings tegen die tijd minder zullen zijn
Ga je overklokken?
Nee.
Ik wil alvast iedereen vriendelijk bedanken voor de tijd van het lezen en geven van advies.
Het systeem is voornamelijk om games(BF4, GTA 5, The Division, Witcher 3) op te spelen en zo nu en dan series te kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 eu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee Illyama ProLite E2483HS schermen, toetsenbord, muis, boxenset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het huidige systeem dat ik heb is inmiddels al weer wat verouderd. Deze zal een toekomst krijgen als testbak. Ik heb de keuze gemaakt een nieuwe desktop te halen omdat ik merk dat ik lange loadingscreens heb bij het starten van eigenlijk alles. Een SSD is dus een vereiste. Verder wil ik graag dat ik twee schermen kan gebruiken of eventueel 1 goed scherm koop dat groter/beter is dan mijn huidige scherm voor een mooie prijs. Momenteel heb ik twee schermen waarvan ik er maar 1 gebruik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Onderstaande heb ik samen gesteld, echter moet er nog een kast en HDD bij. Graag zou ik hier advies over willen hebben. Ook hoor ik graag of 8GB voldoende zal zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 202,50 | € 202,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 367,95 | € 367,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,56 | € 11,56 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 46,71 | € 46,71 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 995,52 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stilte en een systeem wat weer 5 jaar mee kan. Begrijpelijk dat de settings tegen die tijd minder zullen zijn
Ga je overklokken?
Nee.
Ik wil alvast iedereen vriendelijk bedanken voor de tijd van het lezen en geven van advies.